به گزارش خبرنگار سازمان بسیج مداحان به پاس هفت سال زحمات سردار محمدرضا نقدی سازمان بسیج مداحان کشوردر پیامی از ایشان تقدیر و تشکر نمودند .
کد خبر: ۸۷۹۱۴۲۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

ز دلم نمی گریزد  رخ  چون مه تو یارا          نه ز قلب من برونی نه  ز دیده  آشنا را

نروی ز دل که مشکل برود ز خاطراتم         که ز مکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

 

برادر عزیز سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

ازاینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی هفت سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه ی اسلامی و بسیجیان عزیز و گرانقدر به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر پرداخته اید و اینک که تقدیر الهی توفیق را به آن جناب ارزانی داشته ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی امر بسیج به معنای واقعی ، نهایت سپاس و قدر دانی راخدمت جنابعالی ابراز داریم.

هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه ، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی ، اجرایی، آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و... از یاد نمی بریم و امیدواریم  که در آینده نیز از حضور پر شور و استمرار همکاری شما در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور بهره مند و برخوردار باشیم و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله  وصل را به نطاق فراق می کشد ،  رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است  که در کنار هم  زیسته ایم  و  در اندوه  و  شادی آن همراه و همگام بوده ایم.

شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی که در جای جای آن اثر قدم های استوار و همت والای شما برآن موج می زند به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه "بقیة الله خیرٌ لکم"

لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد                                      به گیتی نام خود را جاودان کرد

سازمان بسیج مداحان کشور

ارسال نظرات