خبرهای داغ:
جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) با حضور مردم و مسئولین در مسجد سلمان فارسی دهستان حسن آباد شهرستان روانسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۳۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، در ابتدای این مراسم سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر ضمن تبریک فرارسیدن هفته ی وحدت و میلاد سراسر نور و رحمتِ فخر کائنات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) عنوان داشت: حضرت محمد (ص) کسی است که خداوند در وصف ایشان می فرمایند که «إِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما» .

فرمانده ناحیه روانسر با بیان اینکه خداوند و پیامبر (ص) همه را به وحدت فرا می خوانند عنوان کرد: امروزه شرایط جهان به نوعی پیش می رود که وحدت از هر زمان دیگری بیشتر به چشم خواهد آمد و بایستی این امر مورد توجه خاصی قرار بگیرد

سرهنگ اله دانه افزود: ایادی استکبار و در رأس آن آمریکا و  جبهه های باطلی که با نام اسلام در حال لطمه زدن به پیکره ی اسلام می باشند قصد دارند مسائل اسلامی و برگزاری جشن های ولادت پیامبر (ص) را کم رنگ جلوه دهند و به یمن وجود بصیرت و بینش مردم هر ساله شاهد هستیم که مراسمات با شکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه روانسر با اشاره به اینکه اسلام برترین هدیه نبی مکرم اسلام (ص) می باشد تصریح نمود: همگی بایستی در راستای اسلام و وحدت گام برداریم و با بینش و بصیرت ضمن دشمن شناسی و در کنار هم بودن و برگزاری مراسماتی در خورِ نام و جایگاه اسلام مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار بزنیم .

در ادامه ی این مراسم ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه شهرستان روانسر عنوان داشت: خداوند برای اینکه بشریت را از ظلمت، جهل، بت پرستی  نجات بدهد پیامبر (ص) را 15 قرن پیش برای همگان فرستاد       

ماموستا غفوری عنوان داشت: پیامبر (ص) می فرمایند که من به دعای حضرت ابراهیم (ع)، بشرای حضرت عیسی (ع) و رویای [حضرت] آمنه (س) مادرم به دنیا آمده ام.

امام جمعه شهرستان روانسر ضمن خواندن چندین بیت شعر در وصف حضرت محمد(ص) عنوان داشت: امیدواریم به یمن وجود مبارک منجی عالم بشریت خداوند در این فصل از سال که با کمبود بارش باران مواجه هستیم باران رحمت خود از ما نگیرد.

امام جمعه شهرستان روانسر در جمع مردم دهستان حسن آباد و در جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: امروزه شاهد هستیم کفر و جهالت کشورهای مسلمان را در گوشه و کنار جهان فرا گرفته است پس بایستی هوشیار عمل کرد و ضمن حفظ وحدت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شیعه و سنی دست در دست هم و در کنار هم همانند 8 سال جنگ تحمیلی رفتار نمایند تا به یاری خداوند شاهد توفیق روز افزون دنیای اسلام و این انقلاب باشیم .

در ادامه ی این مراسم حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر با اشاره به اینکه وحدت حلقه ی اتصال مسلمان است عنوان داشت: رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی وجود وحدت و همدلی و همبستگی میان ملت ایران است.

حسین ویسمرادی با اشاره به اینکه امنیت حاکم بر کشور مرهون همین وحدت و اتحاد است افزود: برگزاری مراسمات دینی و اسلامی موجب تقویت وحدت در میان مردم می شود.

در این مراسم گروهای مولود خوانی به اجرای نواهای دلنشین در وصف پیامبر (ص) پرداختند. 
ارسال نظرات