کارشناس مسایل فرهنگی در جمع خواهران بسیجی اردل؛ موفقیت زن و شوهر در زندگی را مرهون همکاری، همراهی و هدف مشترک دانست.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۴۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم ) و حضرت خدیجه (سلام الله علیها)، در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان همراه با انتخاب عاقلانه در بین مردم جامعه و بزرگداشت مبارک ترین ازدواج عالم و تبیین شاخص های این ازدواج، حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه اردل اقدام به برگزاری مراسم جشنی با حضور مسئولین ادارات شهرستان و خواهران بسیج کرد.

خانم دکتر شریفی در این مراسم با باز خوانی سبک زندگی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم ) و حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و تبیین راهکارهای مقابله با روند رو به رشد تجمل گرایی در ازدواج، جوانان را نسبت به ازدواج آسان تشویق نمود.

وی با اشاره به فضائل حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) بیان داشت: رضای حضرت خدیجه در رضای خدا بود و پسندش در پسند خدا بود.

شریفی افزود: تقویت خانواده و استحکام خانواده با بانوی خانواده است، اگر همکاری و همراهی و هدف مشترک بین مرد و زن نباشد باعث عدم موفقیت زن و شوهر می شود.

شریفی با اشاره به فضائل حضرت فاطمه گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) محدث است، برای اینکه هم بحث او فرشتگان و ملائک الهی هستند. تنها خواسته فاطمه (سلام الله علیها) تکمیل خلقت توحیدش و تفکرمی باشد.

وی، تصریح کرد: زنان باید سختی کشیدن را از حضرت فاطمه یاد بگیرند و ایشان را در زمینه های مختلف همچون؛ تربیت فرزندان صالح و شایسته، خانه داری، پاسخگوی احکام و سئوالات مردم بودن، ایثار و گذشت، که از خصایص بارز ایشان بود، الگو خویش قرار دهند.

ارسال نظرات