بخشدار مرکزی بیله سوار:

نظافت محیط روستاها مورد غفلت برخی دهیاران است

بخشدار مرکزی بیله سوار گفت : بازدیدهای محسوس از روستاها حاکی از آن است که این مسئله مورد غفلت برخی دهیاران قرار گرفته است و دهیاران باید وقتشان را فقط برای امورات روستا بگذارند.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، مجید بالازاده در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان برنظافت محیط روستاها تاکید کرد و افزود: بازدیدهای محسوس از روستاها حاکی از آن است که این مسئله مورد غفلت برخی دهیاران قرار گرفته است و دهیاران باید وقتشانرا فقط برای امورات روستا بگذارند و مطمئن باشند که ما مسائل مربوط به روستا را مرتب پیگیری می‌کنیم.

بالازادهبا تاکید بر اینکه نقش دهیاران در توسعه روستاها غیر‌قابل انکار است، تصریح کرد: همکاری مردم با دهیاران موجب تسریع در روند انجام امور روستایی و حل مشکلات روستاها می‌شود.

بخشدار مرکزی افزود: وظیفه اصلی دهیاران رسیدگی به امورات روستاها ازجمله بهداشت و نظافت محیط روستاست و باید مردم در کنار دهیارانهمت کنند و روستاها را از این شکل و شمایلی که دارند بیرون بیاورند.

وی درحاشیه این بازدید گفت:راههای روستاهای آقاکندی،گلی بلاغی، جهانخانملو، اکبرداوود بخش مرکزی با اعتبار200میلیون ریال شن ریزی می شود.

بالازاده در بازید از مراحل جدول گذاری خیابانهای روستای قره قاسملو گفت:با همکاری دهیاری خیابان امام خمینی(ره) در حال جدول گذاری و تکمیل است و با توجه به اولویت خیابانهای این روستا کوچه های معراج و شهید ایرانی در اولویت بعدی جدول گذاری قرار دارند که برای جدول گذاری این خیابانها1میلیاردو400میلیون ریالهزینه می شود.

وی در بازید از روستای گون پاپاق بخش مرکزی از غسالخانه و محل اقامت نماز در این روستا بازید کرد و افزود:ساختمان غسالخانه این روستا به طول200مترمربع با80درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است که350میلیون ریال برای احداث آن هزینه می شود و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار