خبرهای داغ:
معاون پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس در یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم قزوین:
معاون پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس پیروزی حق بر باطل از سنت‌های الهی دانست و گفت: خداوند همیشه حافظ و یار سپاه اسلام بوده است
کد خبر: ۸۷۹۱۵۳۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار روحانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا استان قزوین در سالن شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور به برکت جان‌فشانی شهدا بدست آمده است اظهار کرد: در سایه امنیت است که ایران اسلامی توانسته  قله‌های پیشرفت را یکی بعد از دیگری طی کند.

وی افزود: نگاه استکبار از ابتدا به اسلام این بود که انقلاب اسلامی سقوط می‌کند و برای دستیابی به این هدف، ترفندهای زیادی را به کار برده که در همه زمینه‌ها به لطف خداوند و مدد حضور بسیجیان و سایر رزمندگان ناموفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت وجود بسیج و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، استکبار در حال شکست خوردن است، یادآور شد: حکومت‌های مرتجع منطقه نیز آخرین روزهای عمر ننگین خود را می‌گذرانند و اگر از تکفیری‌ها حمایت می‌کنند به خاطر حفظ وجود خودشان است.

همرزم شهید حسین همدانی فشار دشمن به جمهوری اسلامی ایران را موجب قدرتمندتر شدن کشور  دانست و خاطرنشان کرد: هر زمان که ما در تحریم بودیم و در سختی افتادیم، توانستیم بر روی پاهای خود بایستیم و پیشرفت کنیم.

سردار روحانی یادآور شد: یاوه گویی های استکبار جهانی هیچ گاه بر اراده راسخ ملت بزرگ ایران تاثیر نداشته، بلکه آنان را برای رسیدن به اهدافشان مصمم تر و استوار تر کرده است.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ شهادت طلبی در جامعه تاکید کرد و گفت: به برکت همین روحیه شهادت طلبی و از خود گذشتگی است که امروز جامعه ما تبدیل به یک عامل بازدارنده و اقتدار شده است.

معاون پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم افزود: شهدا برپا کنندگان عدالت و سازندگان تاریخ بشریت و روح جامعه اسلامی هستند و خون آنان همیشه در رگ های جامعه جاری است تا این جامعه بتواند به حیات خود ادامه دهد.

سردار روحانی شهادت را راه میانبر برای رسیدن به ساحت قدسی الهی برشمرد و عنوان کرد: شهیدان فراتر از زمان و مکان خود زندگی می کردند که توانستند با ظرفیت بالای روحی و ایمانی خود به این مهم دست یابند.

وی با اشاره به دشمنی های و کینه ورزی های استکبار جهانی علیه نظام و ملت ایران اضافه کرد: آن چیزی که امروزه دشمن را در برابر نظام و ملت بزرگ ایران خار و زبون کرده همین روحیه شهادت طلبی است که همواره در ملت ولایتمدار ایران اسلامی وجود داشته است.

همرزم شهید حسین همدانی یادآور شد: در سایه همین روحیه شهادت طلبی، جهادی و بسیجی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

سردار سرتیپ پاسدار روحانی پیروزی حق بر باطل از سنت‌های الهی دانست و گفت:خداوند همیشه حافظ و یار سپاه اسلام بوده است.

وی تاکید کرد: باید پیام شهدا را به همه نسل‌ها گسترش داد و روشنگری کرد تا ایران اسلامی بتواند استوار و ثابت قدم در مسیر تعالی گام بردارد.

معاون پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس  در پایان ضمن اشاره به اینکه، مقاومت و ایستادگی ملت ایران موجب شده تا انقلاب اسلامی امروز در دل ها نفوذ کند خاطرنشان کرد: مردم در میادین مختلف حماسه آفریدند که در این راستا ملت‌ها از این مقاومت ایران درس‌های بزرگ گرفته اند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها