کارگاه تبیین برنامه های آموزش متوسطه نظری در قطب 2 آموزشی با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و دیگر مدیران و معاونان آموزش و پرورش جنوب استان در گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۳۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، این کارگاه که در سالن اندیشه شهر گیوی و به میزبانی آمزش و پرورش کوثر برگزار شد؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل، شهسواری رئیس اداره متوسطه استان و مدیران و معاونان مدارس مناطق خلخال، کوثر، شاهرود و خورش رستم حضور داشتند.

معاون آموزشی متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش در این همایش ضمت تقدیر از از ابتکار مدیر کل در اجرای این کارگاه ها به صورت قطب بندی، از مدیران و معاونان مدارس مناطق خلخال، کوثر، شاهرود و خورش رستم خواست تا با کار و تلاش و همچنین با ارائه برنامه های هدفهمنددر پی ارتقاء شاخص های آموزشی باشند.

برگزاری هدفمند شورای دبیران، تجزیه تحلیل نتایج امتحانات نهایی و ارتقای میانگین نمرات نسبت به سال قبل، ابتکارات در زمینه ی تحقق شعار سال تحصیلی، شناسایی معلمان و دروس لازم التوجه، برگزاری همایش دانش آموزان پیش دانشگاهی و سال سوم، توجه به ارزشیابی مستمر، استفاده از وسایل و امکانات پژوهش سرا ها توسط مدارس از توصیه های علی ورودی،معاون آموزشی متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان به مدیران و معاوان جنوب استان بود.

شهسواری، رئیس اداره متوسطه استان در ادامه این همایش ضمن تجزیه و تحلیل وضعیت آموزشی کشور و استان به توضیح آیین نامه های جدید آموزشی متوسطه نظری پرداخت.

غیرمقدم گویی مدیرآموزش و پرورش کوثر و ارائه گزارش عملکرد، پخش کلیپ و ارائه راهکارها و پیشنهادات توسط مدیران و معاونان مناطق از جمله دیگر برنامه ای اجرا شده در این همایش بود.

لازم به ذکر است که در پایان از مدیران و معاونان مناطق که در نتایج خرداد ماه 95 نسبت به میانگین استانی در رتبه بالاتری بودند با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.




ارسال نظرات