خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نصرت گفت: کسانی که کر شده‌اید؛ بشنوید و بدانید اگر بخواهید رو به روی ولایت بایستید روی سینه شما می‌ایستیم.امثال ابوموسی‌ها، طلحه‌ها،زبیرها همیشه در تاریخ بوده و هستند. بدانیم انقلابی بودن هنر نیست، بلکه انقلابی ماندن هنر است.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۴۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهاردهمین برنامه‌‌ی فرهنگی و معنوی «روایت غربت» با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان،مداحی مرتضی سلیمانی و با حضور پرشور دانشجویان در آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام‌نور قزوین برگزار شد

سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم به روایت گری زندگی سردار گمنام هور شهید دانشجو علی هاشمی پرداخت و اظهار کرد: شهید سردار علی هاشمی تنها با داشتن ۲۷ ساله توانست کارهای بزرگی را در طول دوران دفاع مقدس انجام دهد.

وی افزود: شهید علی هاشمی دانشجوی نخبه رشته پزشکی در دانشگاه مشهد، با شروع جنگ درس و دانشگاه را رها و سالها در خطوط دفاع مقدس با ایده ها و طرح های خود توانست موفقیت های بزرگی را برای کشورمان رقم بزند

فرمانده قرارگاه نصرت در ادامه بیان کرد: تاسیس قرارگاه سری نصرت در هور و آموزش و سازمان دهی نیروها برای انجام عملیات بزرگ خیبر از اولین اقدامات وی بود.

سردار اهوازیان تصریح کرد: شهید هاشمی تا پایان جنگ با داشتن پنج مسئولیت از جمله فرمانده سپاه ۶ امام جعفرصادق(ع) شامل استان خوزستان، لرستان و لشکر ۵ نصر، فرمانده قرارگاه به کلی سری نصرت، فرمانده سپاه‌ دشت آزادگان، فرمانده قرارگاه مشترک سپاه و ارتش در جنوب و جانشین فرمانده قرارگاه کربلا ، تشکیل ۱۵ یگان و تحت امر بودن بیش از ۱۵۰ هزار نیرو را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه جوانی فرصتی مناسب برای نشان دادن توان و استعدادهای نهفته در آدمی است عنوان کرد: شهید هاشمی نمونه ای از جوانانی است که در سن ۲۷ سالگی نشان دادند می توان در سن جوانی به جایگاهی رفیع رسید، از این رو جوانان می توانند با الگو قرار دادن ایشان زندگی خود را در مسیر واقعی قرار دهند.

فرمانده قرارگاه نصرت ابراز کرد: مدافعان حرم مذاکره خونین کردند و حرف را تبدیل به عمل. بیاییم از عمل شهدا درس بگیریم.

سردار اهوازیان ضمن انتقاد از دهن‌کجی‌های برخی مردم و مسئولین نسبت به شهدا، خصوصا شهدای مدافع حرم تاکید کرد: اگر در جمهوری اسلامی کسی بخواهد پا روی خون شهدا بگذارد به خدا قسم می‌ایستیم و با آنها مقابله می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین علیه‌السلام را یک جانباز بی‌بصیرت سر برید خاطرنشان کرد: تاریخ به ما نشان می‌دهد کسانی که مومن بودند ولی بصیرت نداشتند با ولی زمان خویش چه کردند. امثال ابوموسی‌ها، طلحه‌ها،زبیرها همیشه در تاریخ بوده و هستند. بدانیم انقلابی بودن هنر نیست، بلکه انقلابی ماندن هنر است.

فرمانده قرارگاه نصرت در پایان خطاب به منافقان  و مخالفان ولایت گفت: کسانی که کر شده‌اید؛ بشنوید و بدانید اگر بخواهید رو به روی ولایت بایستید روی سینه شما می‌ایستیم.

اجرای تئاتر با موضوع آسیب‌های ماهواره و قرعه‌کشی سفرمعنوی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها