خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین رسانه استانی را یکی از دستگاه های حامی خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۳۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: صداوسیمای مرکز قزوین از ابتدای امسال تا کنون در تولید برنامه های خود،  اقتصاد مقاومتی را بعنوان مهمترین مؤلفه در جهت حمایت از بخش های صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار داده است.

وی افزود: دراین راستا صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه هایی همچون «پاسخ»،
«بی حاشیه»، «روند»، «کنکاش»، «روزنه»، «گفتگوی ویژه خبری» و «روستای ما» و سایر برنامه ها اقدام به انعکاس دستاوردهای فعالان عرصه ی صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین تبیین کارکردهای اقتصاد مقاومتی دراستان نموده است.

آقای معصومی فر در ادامه بیان کرد: رسانه بعنوان نماینده افکار عمومی جامعه در چارچوب رسالت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در برنامه های اقتصاد محور خود پرسشها و مطالبات مردم از تولیدکنندگان و مسئولان را بعنوان یک رکن مهم و اساسی در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز  قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: تولید برنامه های مستند تلویزیونی، برنامه های زنده ی رادیویی و تلویزیونی، گزارش های خبری ـ تولیدی و میان برنامه های مختلف از جمله اقدامات این مرکز در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی بوده است.

آقای معصومی فر یادآور شد: برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر انعکاس نقاط ضعف و قوت اقتصادی در استان نیازها، موانع و مشکلات این عرصه را در رسانه منعکس مینمایند.

وی تصریح کرد: رسانه استان در برنامه های روتین مرکز همچون برنامه های صبحگاهی ، خانواده و شبانه نیز اقدام به تبیین کارکردهای اقتصاد مقاومتی در شقوق مختلف جامعه بخصوص خانواده می نماید.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها