نماینده ولی فقیه در لرستان:

ما امروزه به یک طلبه انقلابی نیازمندیم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : ما امروزه به یک طلبه انقلابی نیازمندیم تا بتواند این انقلاب را که برخاسته از قرآن و عترت است به دنیا نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۸۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم عمامه گذاری رهپویان فقاهت و تزکیه طلاب حوزه علمیه لرستان که ظهر امروز در حوزه کمالیه برگزار شد اظهار داشت :  ما امروزه به یک طلبه انقلابی  نیازمندیم تا بتواند این انقلاب برخواسته از قرآن و عترت را به دنیا نشان دهد .

 
ما امروزه به یک طلبه انقلابی  نیازمندیم 

 وی افزود : از منظر قران کریم ملاک ارزشمندی انسان تقرب سوی خداستوتمام تلاش ما این است که به مقام  قرب الهی برسیم. 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : در میان علم و دانش ،علوم اسلامی که برگرفته از وحی و قرآن است ازجایگاه بالایی برخوداراست  برای تحصیل علوم اسلامی  لیاقت وشایستگی  لازم است .

ما امروزه به یک طلبه انقلابی  نیازمندیم 

میر عمادی لباس روحانیت را لباسی مقدس  دانست و بیان کرد : لباس روحانیت لباس مقدس باعزت وبا افتخاری است  که هر کس آن را بر تن می کند باید مراقب رفتار و گفتارش باشد .

 
ما امروزه به یک طلبه انقلابی  نیازمندیم 

وی تصریح کرد : مراسم عمامه  گزاری یکی ازمهمترین  دوران زندگی یک طلبه است ودرخشش یک طلبه در روزی است که لباس رو حانیت رابه تن می کند ، طلبه ای که  می خواهد ملبس شود اول باید به امام زمان (عج) لبیک گوید و این که خود راسربازامام زمان ( عج) بداند چرا که  این لباس امام زمان است .

 
ما امروزه به یک طلبه انقلابی  نیازمندیم 

نماینده ولی فقیه در لرستان پیروی و اطاعت از رهبری را واجب دانست و گفت :  مقام معظم رهبری نایب امام زمان (عج) هستند و مقام نیابت رادارند  اول به امام زمان و بعد به نایب ایشان باید لبیک گفت .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم 40 نفراز طلاب حوزه کمالیه این استان افتخار سربازی  امام زمان (عج)  را پیدا کردند و معمم شدند .

  انتهای خبر /ز

 

 

ارسال نظرات