خبرهای داغ:
در مصاحبه با یکی از بزرگان و ریش سفیدان جامعه عشایری خوزستان؛

عشایر کشور وفادارترین افراد به نظام و جامعه اسلامی هستند

مترجم شبکه ماهواره ای الاهواز، ارائه نقشه راه به بزرگان، تعامل بیشتر مسئولین و بزرگان و معتمدین عشایر، توجه به نیازهای آحاد جامعه به خصوص طبقه محروم عشایر را از راههای تقویت وحدت ملی و خنثی سازی توطئه های دشمنان برشمرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۷۰۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

 به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، بمناسبت هفته وحدت مصاحبه ای با یکی از بزرگان و ریش سفیدان جامعه عشایری استان خوزستان انجام شد.

"حاج حسین چلداوی" رئیس شورای بسیج عشایری استان خوزستان و استاد دانشگاه و مترجم شبکه ماهواره ای الاهواز ، عشایر را وفادارترین افراد به نظام و جامعه اسلامی دانست و گفت: عشایر استان خوزستان این وفاداری را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند.

وی افزود: جامعه عشایر خوزستان از قیام تاریخی در برابر استعمار انگلیس تا شکل گیری انقلاب و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی همواره در رکاب ولایت فقیه حاضر و آماده جانفشانی در راه انقلاب و مملکت اسلامی بوده اند و زمان کنونی که تقابل با دشمن در سوریه تبلور پیدا کرد، جامعه عشایری نیز حضور فعال داشته و با تقدیم شهدای مدافع حرم، وفاداری خود را بار دیگر به نظام و انقلاب و جامعه اسلامی ثابت کرده اند.

مترجم شبکه الاهواز با اشاره به اینکه دشمن تلاش زیادی در جهت ایجاد و روحیه یأس و ناامیدی در جامعه دارد، تصریح کرد: دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه و با طراحی و برنامه ریزی در جهت ایجاد و گسترش اختلافات قومی و مذهبی تحرکاتی را داشته که به حول و قوه الهی و با بیداری مردم و مسئولین و ایفای نقش نخبگان عشایر توطئه های دشمن ختثی شده است.

رئیس شورای بسیج عشایری استان خوزستان در خصوص راههای تقویت وحدت اسلامی، گفت: ارائه نقشه راه به بزرگان، تعامل بیشتر مسئولین و بزرگان و معتمدین عشایر، توجه به نیازهای آحاد جامعه به خصوص طبقه محروم عشایر و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را می توان از راههای تقویت وحدت ملی و خنثی سازی توطئه های دشمنان برشمرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار