این نشست با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۷۲۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، این نشست که در سالن جلسات شهید حاجبی سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، عنوان کرد: افتخار مجموعه سپاه این است که دریایی در خودش دارد به نام دریای بسیج که می توان در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی از این ظرفیت عظیم استفاده نمود و یکی از جاهایی که می توان از این ظرفیت استفاده کرد ستاد بازسازی عتبات عالیات می باشد.

وی، تصریح کرد: با مشارکت و حضور فعالانه بسیج در تمام عرصه های انقلاب اسلامی یقینا به موفقیت های قابل توجهی دست خواهیم یافت.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اینکه هدف ما فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم ولایتمدار استان و بهره مندی بیشتر از تاثیرات معنوی و فرهنگی حرم های شریف است؛ عنوان کرد: آمادگی جمع آوری نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ولایتمدار استان را برای ساخت درب‌های حرمین عسکرین(ع) را داریم.

سیدکاظم موسوی، گفت: پروژه‌هایی در استان شروع شده که سبب خیرات و برکات فراوانی برای مردم هرمزگان خواهند بود و رسالتی است از سوی خداوند برای بازسازی عتبات عالیات تا مردم در مسیر تکریم اهل بیت قدم بردارند.

ارسال نظرات