خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت

برگزاری محفل قرآنی ها در دانشگاه صنعتی شاهرود+تصاویر

به مناسبت هفته وحدت، محفل قرآنی های شهرستان شاهرود به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۷۴۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته وحدت و به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی شاهرود محفل قرآنی ها با حضور قاریان شهرستان و دانشجویان و مسئولین و عموم مردم در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

در این محفل قرآنی امام جمعه شاهرود در سخنانی در قالب تفسیر قرآن کریم به بیان برخی ویژگی های پیامبر اسلام به خصوص تاکید بر وحدت امت اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر بر وحدت امت اسلام تاکید داشتند و این برگرفته از قرآن است که به ریسمان الهی چنگ بزنید و تفرقه بپرهیزید.

حجت الاسلام امینی افزود: اتحاد امت اسلام سبب می شود تا دشمنان نتواند بر این صفوف محکم وارد شوند و در توطئه های خود ناکام و تسلیم اسلام شوند و باید تلاش کنیم در جامعه وحدت و همدلی و انسجام را تقویت نماییم چرا که امروز آنچه برای امت اسلام لازم و ضروری است اتحاد و وحدت برای مقابله با تهاجم گسترده دشمنان در ابعاد مختلف و روش های گوناگون است.

حجت الاسلام فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این محفل قرآنی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق با بیان اینکه برگزاری این برنامه های قرآنی برای جذب و ترویج افراد علاقمند به قرآن موثر است به برگزاری این محافل برای دانشجویان و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانشجو تاکید کرد.

در این محفل قرآنی قاری کشوری وحید نیا و سید یوسف حسینی به اجرای تلاوت پرداخت و سه قاری نوجوان نیز به اجرای تلاوت پرداختند.

مهمان ویژه این برنامه قرآنی حنانه خلفی نابغه قرآنی جهان اسلام بود که به اتفاق خانواده خود در این جلسه حضور داشت و با به سوالات شرکت کنندگان در ابعاد مختلف حفظ قرآن پاسخ داد و موجبات شعف و تعجب حضار را فراهم آورد.

این برنامه به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی،ستاد تفسیر شهرستان ،اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه شاهرود برگزار شد.

عکاس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها