خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

شهدا فرا زمانی هستند و متعلق به یک زمان نیستند

استاندار گلستان گفت: شهدا فرا زمانی هستند و متعلق به یک زمان نیستند چرا که شهدا به دنبال حق رفتند و راه حق همیشه ادامه دارد
کد خبر: ۸۷۹۱۷۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو، پیش از ظهر امروز در کنگره رزمندگان اسلام که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: اجرای مراسم ها در سطح جامعه کاری بسیار بزرگ و ارزشمندی می باشد که بسیار مورد توجه است.

وی افزود: بزرگداشت نام و یاد 4000 شهید استان گلستان تنها بازگشت و یادآوری آن تاریخ نیست بلکه بازگشت به سیره شهدا است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه ما و بشریت به شهدا بدهکاریم، ابراز کرد: یادآوری آن روزها رفتن به دانشگاه جبهه است چرا که امام خمینی(ره) جبهه را دانشگاه دانست.

صادقلو با بیان اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس دقیقا مکتب سازی عظیم صورت گرفته است، اظهارداشت: شهدا فرا زمانی هستند و متعلق به یک زمان نیستند چرا که شهدا به دنبال حق رفتند و راه حق همیشه ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که سبک زندگی شهدا و خانواده شهدا راه حل بسیاری از مسائل اجتماعی است، تصریح کرد: گذشت، ایثار، مهربانی و فداکاری راه شهدا است و اگر امروز بخواهیم بسیاری از مشکلات جامعه را مدیریت کنیم باید این سبک شهدا را مورد توجه خود قرار دهیم.

استاندار گلستان اذعان کرد: روزی که نسل انقلابی ما انقلاب را شروع کردند هدف این بود که به سمت تمدن اسلامی حرکت کنند و آن را در جهان بشناسانند.

صادقلو افزود: امروز ما نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را ایجاد کردیم و در راه ایجاد تمدن اسلامی هستیم و دشمن از ایجاد این تمدن نگران است.

وی بیان داشت: این همه بی‌تابی‌های دشمن به خاطر آن است که دشمن نمی‌خواهد تمدن اسلامی در ایران اسلامی ایجاد شود و این تمدن مدل جهانی شود، این دشمنی تداوم خواهد داشت و اینجاست که این یادواره‌ها باید تداوم یابد.

استاندار گلستان در پایان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم به عنوان یک خادم کوچک در این راه گام برداریم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "امروز صحنه، صحنه جهاد کبیر است" و امروز دشمنشناسی همان راه جهاد کبیر برگرفته از قرآن کریم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار