خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری کنگره رزمندگان اسلام در شهرستان گنبد کاووس، با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه و سایر مسئولان استانی از ۴ کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۲۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، همزمان با حاشیه مراسم تجمع رزمندگان اسلام  از چهار کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد. 

براساس این گزارش در این مراسم از کتاب کوبرترهای قاصد شهادت بودند مولف غلامعلی نسایی با موضوع 13 خاطره ماندگار از مردان مشهور شمالی که در نوجوانی و جوانی از نام و نشان در تمام هستی خویش گذشتند تا به فیض شهادت نایل آیند، رونمایی شد.

کتاب رونمایی شده بعدی با نام خاک مقدس، مولف حسین کریمی اول و فاطمه مسعودی با موضوع مجموعه خاطرات و دلنوشته های دانشجویان اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور بود.

همچنین در این مراسم از کتاب بازگشت ققنوسها، مولف زینب ترای با موضوع مجموعه خاطرات پر فراز و نشیب آزادگان سر افراز شرکت مخابرات استان گلستان از لحظه اسارت تا آزادی و کتاب پسران حاج علیرضا، مولف امیرحسین انبارداران با موضوع خاطرات داستانی از زندگی پر افتخار و غرور آفرین سه برادر شهید فرزندان حاج علیرضا بهمنی نژاد رونمایی شد.

گفتنی است در این مراسم از دو خانواده شهید مدافع حرم تولی صفرپور و شهید اهل سنت روشنی نور احمد قرهی تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها