جانشین فرمانده سپاه امامت تبریز در ستاد بزرگداشت حماسه 9دی اين سپاه، گفت: حماسه 8 دی تبریزو به دنبال آن 9دی که در سرتاسر کشور تحقق یافت، به برکت وجود اتحاد و همدلی حول محور ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۳۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا عبداله زاده افزود: این حرکت بزرگ فراموش نشدنی ملت با بصیرت و زمان شناس ایران اسلامی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران و مزدوران و عوامل خود فروخته و دشمنان خارجی و داخلی بود.

وي يادآوري كرد: فتنه گران با الهام گرفتن از عوامل جاسوسی استکبار جهانی به خصوص امريكا، اسرائیل و انگلیس مکار تلاش می کردند که با تفرقه افکنی و فتنه گری، کشور را به آشوب بکشانند ولي با حضور مردم آگاه و با بصیرت، اين فتنه ناكام ماند.

 

عبداله زاده تاکید کرد: مردم با حضور در نهم دی ماه یکبار دیگر ضمن بیعت با ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی هیچ وقت اهانت به اهل بیت(ع)، قرآن و ولایت فقیه را قبول نمی کنند.

وي بيان داشت: باید آيين های هشتم و نهم دي با شکوه و عظمت بيشتري برگزار شده و نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت واگاهی و ولایتمداری گرامی داشته شود.

ارسال نظرات