خبرهای داغ:
فرماندار درمیان با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل امنیت، آرامش و توسعه می‌باشد و داشتن این مهم در مرزها یک ضرورت محسوب می شود گفت: خوشبختانه شهرستان مرزی درمیان الگوی وحدت شیعه و سنی است .
کد خبر: ۸۷۹۱۸۷۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده در مراسم آغاز جشن های هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت شهر اسدیه با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل امنیت، آرامش و توسعه می‌باشد و داشتن این مهم در مرزها یک ضرورت محسوب می شود؛ اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان مرزی درمیان الگوی وحدت شیعه و سنی است  و هفته وحدت بهترین فرصت برای مقابله با دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

 

وی با بیان اینکه تفرقه و جدایی جز ذلت و از دست رفتن سرمایه های اسلامی ثمر دیگر ندارد تصریح کرد: هر چه اخوت و برادری بین مسلمانان جهان بیشتر باشد زمینه های پیشرفت جوامع اسلامی نیز فراهم می شود.
 
بشیری زاده عنوان کرد: هفته پرشکوه وحدت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و وحدت و انسجام از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، در واقع انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی در جهان اسلام است.
 
 به گفته وی هفته وحدت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در صیانت از آرمان های مشترک مسلمانان جهان است.
 
وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمن برای برهم زدن این وحدت اظهار داشت:امروز دشمن تمام ظرفیت و توان خود را به کار گرفته است تا بین امت اسلام تفرقه ایجاد کند و از طریق به هم زدن وحدت بین جامعه اسلامی در کشورهای مسلمان نفوذ کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها