جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزتمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم زیر پای دشمن فرش قرمز پهن نمی کنیم، ما عزیز هستیم و این به خاطر رهبری بزرگ و با تدبیر الهی به نام امام خامنه ای است.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۸۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که با حضور مسئولین استانی در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد ضمن یاد و خاطره شهدا گفت:خدای را سپاسگزارم که امروز در این فضای باصفا و سرشار از معنویت در این استان که محل تولد یکی از عظیم‌ترین شخصیت‌های تاریخ اسلان و بشریت است حضور پیدا کرده‌ام.

وی افزود: بی تردید بعد از وجود ائمه و پیامبران، حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین، نافذترین، عظیم‌ترین، نام آورترین و شجاع‌ترین شخصیت روحانی تاریخ اسلام و ایران است که با بیراق‌داری یک انقلابِ شکوهمند توانست شیرازهکفر و استکبار جهانی را درهم شکند و به مسلمانانهویت حقیقی را نمایان سازد و در نتیجه این اقدام بزرگ خورشید اسلام درخشش گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان مرکزی، سرزمین تولد علمای بزرگی است که در سپهر افتخارات فقاهت شیعه می درخشند، سرزمین تولد نزدیک به 7 هزار شهید که کهکشانی پر از فروغ و بدون غروب را بر آسمان این کشور نگاشته‌اند و راه را برایمان نورانی و ما را در مسیر درست راهنمایی می‌کنند، آنانی در مقابل دشمن ایستادند تا افتخار را برای این مرزو بوم به همراه بیاورند.

سردار پاسدار سلامی با اشاره به اقتدار امروز کشور گفت: ما امروز به برکت این مقاومت‌ها از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمندتر هستیم، ما هیچ چیزی برای یک مبارزه با قدرت‌ها امروزی کم نداریم.

وی افزود: تکیه‌گاه اصلی ما ایمان شکست‌ناپذیر مردان و زنان این سرزمین است، شهیدانی که استخوان‌های پیکرشان را برای پی ریزی یک تمدن نوین نثار کردند شهیدانی که امنیت و آرامش را عزت و اقتدار ما محصول فداکاری و شهادت آنان است و امروز هم زنده هستند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:آنان در اولین گام مبارزه جهانی خود استکبار را برای همیشه ازکشور بیرون راندند و اجازه ندادند خاک سرزمین به اشغال آن‌ها درآید و نشان دادند اگر بیگانه بخواهد بر این سرزمین قدم بگذارد ذلیل خواهد شد.

سردار پاسدار سلامی با اشاره به تعداد شهدای جامعه کارگری گفت: 280 هزار شهید جامعه کارگری، کسانی که حلال ترین لقمه‌ها را می‌خورند، مردان و زنانی که هر پیشرفتی در این کشور حاصل شده به واسطه اندیشه‌های پرتوان و روی تعبد در وجود آنان است.

وی افزود: امروز ایران پیشرفته و بزرگ که همانند نگینی در عالم می درخشد از وجود و تلاش کارگران ماست. هرچه نیروگاه، سد و کارخانه و... می‌بینیم محصول تلاش این عزیزان است. شهیدانی که اجازه ندادند خاک این سرزمین به دست بیگانگان بیافتد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:امروز در همین جهان می‌بینید که کشورهایی 60 ساله در اشغال دیگران هستند چراکه مردان و زنانی برای مقابله با اشغالگران ندارند و عزت خود را زیر چکمه اشغالگران ذبح می‌کنند. اما ما نمی‌خواستیم عزت خود را فدا کنیم و زنان و مردان این سرزمین جلوی آنانی که می‌خواستند از یک ملت زنده تندیس، تسلیم بسازند ایستادند و پرچم ایران اسلانی را به اهتزاز درآوردند.

سردار پاسدار سلامی با طرح این سوال که به یاد دارید چه ماه‌ها و سا‌لهای سختی بر ملت گذشت؟ ادامه داد: اما امروز ما کجا هستیم و دشمن کجا؟امروز ما حلب را آزاد می کنیم و این بدان معناست که آمریکا، عربستان، قطر، ترکیه و نایبان فریب‌خورده و تکفیری آنان در یأس و شکست هستند.

وی افزود: می دانید آزادی حلب یعنی چه؟ یعنی شکست همه قدرت سیاسی استکبار در یک نقطه از جهان و فروپاشی پرچم استکبار، برافراشته شدن پرچم اسلام و یک معیاری برای جامعه سیاسی دنیای اسلام، امروز در لبنان قدرت عظیمی ساخته شده است. چه زمان دشمن تصور می کرد طول شمشیر ما از تهران تا مدیترانه بلند شود.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:اگر امروز موشک‌های شما از قلب این سرزمین هر نقطه از حیات دشمن را به آتش می‌کشد نشانه نصرت الهی و بلندی شمشیر مسلمانان است. این واقعیت اتفاق افتاده و دیگر ما بر دشمن اعتماد نداریم.

سردار پاسدار سلامی ادامه داد: تنها بر انرژی درونی‌مان اتکا می‌کنیم. اینها حاصل غیرت، ثبات قدم، شهادت طلبی جوانان و زنان و مردان‌مان است که ما با اعتقاد بر کفار مسلط شدیم؛ در حالی که از نظر عده و عده به استکبارنمی رسیدیم.

وی افزود: ما در دل تحریم‌های دشمن رشد کردیم؛ درحالیکه دانشمندان ما را در خیابانها ترور می کردند در هسته‌ای و پیشرفت با کشورهای مدرن دنیا هم طراز شدیم به دشمن اعتماد نداریم و تنها بر انرژی درونی‌مان اتکا داریم ما امروز پیروزیم چون به قدرت خدا تکیه داریم، بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:عزتمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم زیر پای دشمن فرش قرمز پهن نمی کنیم، ما عزیز هستیم و این به خاطر رهبری بزرگ و با تدبیر الهی به نام امام خامنه ای است.

وی افزود: کشورمان به قدرت مهندسان ساخته می‌شود و هرگز در مسیر رشد و پیشرفت متوقف نخواهد شد. دشمن با همه قدرتی که دارد در بحران زندگی می‌کند به ظاهر ثروت دارد ولی بزرگترین بدهکار جهانی است.

سردار پاسدار سلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز امن‌ترین نقطه جهان است، گفت: آمریکا 43 میلیون نفر فاقد مسکن دارد و از چند بحران اخلاقی رنج می‌برد، نرخ طلاق در این کشور رکود زده اگر فکر می‌کنید سختی در سرزمین ماست باید گفت که ایران امن‌ترین نقطه عالم است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری گفت:با دشمنان زیادی که داریم اگر می‌خواهیم عقب مانده نباشیم و از کفار اطاعت نکنیم باید با اعتقاد راسخ پیش رویم. ما هرگز از دین خود دست نخواهیم کشید این منش ماست؛ تبعیت از امام خویش می‌کنیم هر قومی تبعیت کرد سعادتمند و هر ملتی از اطاعت فاصله گرفت به ذلت گرفتار می‌شود این منطق قرآن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات