خبرهای داغ:
ماموستا شیخی:

استکبار برای بدنام کردن اسلام به تشکیل گروهک‌های تکفیری روی آورده است

امام جمعه ثلاث باباجانی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان احساس خطر عظیمی را در بین نظام‌های مستکبر جهانی به وجود آورده است، گفت: آمریکا و اسرائیل برای بدنام کردن اسلام به تشکیل گروهک‌های تکفیری همچون داعش پرداختند.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۱۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

ماموستا ملا احمد شیخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: وحدتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد، الگویی برای سایر کشورهای اسلامی است که در مسیر بیداری اسلامی گام برداشته‌اند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به رحمه للعالمین بودن پیامبر(ص) و تلاش ایشان برای وحدت جهان اسلام گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران باید وحدت را برای همگانی کردن دعوت به اسلام به جهانیان صادر کند.

شیخی پیروی همه جانبه از دستورات مقام معظم رهبری را از سوی برادران اهل سنت و تشیع را از دستاوردهای وحدت در کشور دانست و افزود: همه ما به خدای واحد اعتقاد داریم و کتاب آسمانی ما نیز یکی است و تنها در برخی عقاید جزئی و احکام اختلاف وجود دارد.

وی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان احساس خطر عظیمی را در بین نظام‌های مستکبر جهانی به وجود آورده است، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل برای بد نام کردن اسلام به تشکیل گروهک‌های تکفیری همچون داعش پرداختند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به عدم وجود برخی از مشکلات کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق به برکت وحدت موجود در بین مسلمانان نظام جمهوری ایران بیان کرد: وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار