مسئول حوزه نمايندگي ناحيه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) مشهد:
مسئول حوزه نمايندگي ناحيه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) مشهد گفت: شیعه انگلیسی و وهابیت عامل تفرقه بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۴۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با دومين روز از هفته بزرگداشت هفته وحدت همايش طلايه دارن وحدت با حضور امامان جمعه و جماعات شيعه و اهل سنت به همت ناحيه مقاومت بسيج تربت جام در محل مسجد الزهرا (س) اين شهرستان برگزار شد.

در اين محفل وحدتي حجت الاسلام عابدي با اشاره به آيات و روايات پيامبر رحمت و ائمه اطهار(ع) گفت: امروز مهمترين نياز بشر وحدت است و يکي از موانع وحدت در داخل و خارج وجود شيعه انگليسي و در درون اهل سنت عناصر وهابيت است.

مسئول حوزه نمايندگي ناحيه حضرت حمزه مشهد افزود: دست دشمن پشت جنگ هاي نيابتي که با نام اسلام جنايت مي کنند به وضوح مشاهده مي شود

وي اضافه کرد: جريان تکفير ريشه در تاريخ دارد و گروه داعش با بستن کمربند انفجاري و گفتن الله اکبر مسلمانان را به خاک و خون مي کشاند.

وي ادامه داد: امروز بنا به فتواي مقام معظم رهبري هيج کس حق ندارد به اعتقادات اهل سنت توهين کند و مفهوم وحدت اين نيست که مذاهب يکي شود بلکه بدین معناست که پيروان مذاهب با حفظ عقايد در جهت تعالي اسلام قدم بردارد.

عابدی تاکيد کرد: امروز نعمت برادري، همدلي و همگرايي مديون نظام اسلامي و رهبري مقام معظم رهبري است و توهين به مقدسات خلاف شرع و قانون است.

در ادامه امام جمعه موقت اهل سنت تربت جام با تاکيد بر حفظ وحدت شيعه و اهل سنت گفت: امروز شيعه و اهل سنت بايد به تمسک قرآن کريم و پيامبر رحمت نقشه هاي شوم دشمنان را شناسايي و با آن مقابله کند.

مولوي صارمي افزود: دشمنان با آموزه هاي ديني نمي توانند با مسلمانان مقابله کنند بلکه با تکفير و به جان هم انداختن آنان در کشورهاي اسلامي با نام اسلام مسلمان خون مسلمان ديگر را مي ريزد.

وي تصريح کرد: دشمنان اسلام با ايجاد جنگ هاي نيابتي و بستن قراردادهاي ننگين سرمايه هاي امت اسلامي را به يغما برده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها