نماینده استان عصر سه شنبه ۲۳ آذرماه و از ساعت ۱۴ در تهران میهمان شهباز نوژن البرز بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ رقیب خود را شکست دهد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ؛ نماینده استان در هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر سه شنبه ۲۳ آذرماه و از ساعت ۱۴  در زمین چمن شهدای اتکا تهران میهمان شهباز نوژن البرز بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ رقیب خود را شکست داده و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند.

یاران حسین عبدی که در دیدار گذشته خود برابر سپهر نقش جهان در عین شایستگی و در کمال بدشانسی بازی برده را با باخت عوض کرده بودند تنها به فکر پیروزی در این دیدار و بهبود شرایط خود در جدول رده بندی بودند.

شهرداری اراک با آن که در خانه حریف بازی می کرد اما از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملات گسترده ای را بر روی دروازه تیم شهباز نوژن ترتیب داد تا اینکه در وقت های اضافی نیمه اول و در دقیقه ۴۶ این حملات به ثمر نشسته و این احمد اسکندری بود که موفق شد گل اول شهرداری را به ثمر برساند تا حسین عبدی در پایان نیمه اول نفسی به راحتی بکشد.

در ابتدای نیمه دوم تیم شهباز نوژن برای جبران گل خورده جلو کشید و موفق شد در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم گل تساوی را وارد دروازه شهرداری کند اما شاگردان حسین عبدی بیکار ننشسته و در دقیقه ۷۵ توسط مصطفی چتر آبگون گل دوم را وارد دروازه حریف خود کرده تا باز هم شادی به اردوی اراکی ها بازگردد.

در ادامه این دیدار تیم شهرداری که با یک گل از حریف خود پیش بود به اداره مسابقه پرداخت و در دقایق پایانی نیز موفق شد تا باز هم توسط احمد اسکندری گل سوم را نیز وارد دروازه شهباز نوژن البرز کرده و آب سردی بر پیکره حریف البرزی خود بریزد و در پایان با نتیجه ۳ بر۱ پیروز میدان شود.

تیم شهرداری اراک با انجام ۱۴ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.
ارسال نظرات