خبرهای داغ:
در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خودکفایی و اشتغال جوانان مهمترین اقدام در بحث اشتغال، اقتصاد مقاومتی است در این راستا دو بانوانی سنقری با پرورش قارچ اقتصاد مقاومتی را معنا کردند.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج ازسنقر، توجه به تولید محصولات در داخل استان و کشور یکی از مهم ترین اقداماتی است که بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار بگیرد.

 

در این راستا بسیج سازندگی به عنوان یکی از پیشتازان عرصه حمایت از تولید کنندگان وارد عمل شده و توانسته است با حمایت های خود به نوعی چرخ این واحد ها را به حرکت در بیاورد.

 

سمیه امجدیان فارغ التحصیل رشته کشاورزی همراه برادرزاده اش محدثه امجدیان با پشتکار و همت خود امروز توانسته اند یک کارگاه تولید پرورش قارچ استیجاری در نزدیک روستای پدری خود یعنی روستای سهنله سنقروکلیایی راه اندازی کنند.

 

سمیه امجدیان درباره طرح خود  گفت: بنده سه سال است که در عرصه پرورش قارچ مشغول فعالیت هستم و خوشبختانه به لطف خدا و کمک بسیج توانستم امروز علاوه بر تولید یک منبع درآمد داشته باشم.

 

وی اظهار داشت: با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی توانستم این کارگاه را راه اندازی نمایم و در هر دوره بیش از 2300 الی 2400 کیلوگرم قارچ تولید و روانه بازار مصرف کنم.

ارسال نظرات