مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تاثير جامعه مداحان و مجامع مرتبط در حوزه محرومیت زدایی

استفاده از ظرفیت روحانیون، هیئت های مذهبی، جامعه مداحان و مجامع مرتبط در حوزه محرومیت زدایی تاثيرگذار است.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان و مدير كل كميته امداد استان زنجان به منظور تعاملات بيشتر ديدار و بر هم افزايي در ارائه خدمات به مددجويان كميته امداد تاكيد كردند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های اثربخش کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مددجویان درسایه ارتباطات خوب و تعامل هدفمند امداد استان با سایر سازمانها اثربخش خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف امام راحل از تاسیس کمیته امداد افزود: تحقق این اهداف و آرمان‌ها با روحیه جهادگرانه، فعالیت بسیجی وار همکاران امداد و رویکرد مدیریتی محقق میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در حوزه آسیب های اجتماعی همه باید دغدغه داشته و هم افزایی لازم وجود داشته باشد، چرا که تجربه نشان می‌دهد همکاری و همراهی همگانی در امور مختلف منجر به موفقیت شده است.

صفی یاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه های تبلیغی منسجم در تبلیغ و ترویج کمک به محرومان گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون، هیئت های مذهبی، جامعه مداحان و مجامع مرتبط در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی خانواده های نیازمند بسیار اثر بخش خواهد بود.

وی در پایان به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و افزود: در این تفاهم نامه با یک حرکت منسجم و همسویی اثر بخش دو نهاد با تکیه بر همراهی مردم و نیکوکاران در حوزه فقرزدایی و خودکفایی خانواده ها گام‌های مثبتی برداشته خواهد شد.

گفتنی است، تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و تبلیغات اسلامی به منظور بهره گیری از ظرفیت مشترک و ایجاد وحدت رویه در کار در سطح و استان و شهرستانها به مدت دو سال منعقد شد.

در این تفاهم نامه به تقویت ابعاد فرهنگی و ایمانی خانواده های تحت حمایت امداد و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری به ویژه زکات با استفاده از ظرفیت مساجد ،روحانیون و هیئت های مذهبی تاکید شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار