امسال 242 فقره وام کارگشایی و ضروری با اعتبار 372 میلیون تومان به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره کمیته امداد منطقه دو زنجان با تشریح خدمات حمایتی کمیته امداد، ارائه خدمات راهبردی به مددجویان را نیازمند مشارکت بیش از پیش خیران اعلام کرد.

علی محمدی با ارائه گزارشی از خدمات حمایتی این اداره در حمایت از مددجویان زنجانی اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 729 خانوار زیر پوشش کمیته امداد منطقه دو زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت مددجویی زیر پوشش کمیته امداد منطقه دو زنجان 4 هزار و 665 نفر است ، اضافه کرد: این مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار، سرپرست از کارافتاده، خانواده‌های بیمار، خانواده‌های زندانیان نیازمند وایتام است.

رئیس اداره کمیته امداد منطقه دو زنجان با اشاره به خدمات حمایتی ارائه شده از سوی کمیته امداد منطقه دو زنجان طی سال جاری افزود: امسال 242 فقره وام کارگشایی و ضروری با اعتبار 372 میلیون تومان به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

وی همچنین از جمع‌آوری 846میلیون تومان زکات در این منطقه خبر داد و افزود: این مبلغ برای ساخت و احداث منازل مسکونی مددجویی روستایی، احداث سرویس‌های بهداشتی، حمام و امور معیشتی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو زنجان با اشاره به حمایت کمیته امداد منطقه دو زنجان از 510دانش آموز نیازمند و قدردانی از مشارکت نیکوکاران در برنامه های این نهاد درشهرستان زنجان گفت: دانش‌آموزان نیازهای مختلفی در بخش تحصیلی دارند که برای ارائه این خدمات نیازمند همراهی و کمک بیش از پیش خیران هستیم.

ارسال نظرات