مانور واکنش در شرایط اضطراری با سناریو مسمومیت غذایی در مرکز انتقال نفت ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۱۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه با اشاره به مانور واکنش در شرایط اضطراری بهداشتی در مرکز انتقال نفت ابهر اظهارداشت: این مانور به منظور سنجش میزان آمادگی نفرات شرکتی و ارگان های برون سازمانی امدادی، عملیاتی و انتظامی شهرستان مربوطه در مديريت بحران و واكنش در شرایط اضطراری برگزار گردید.

میثم همتی افزود: طی این مانور یک اقدام بیو تروریسم، مسمومیت ناشی از غذای پرسنل بهره برداری ، حراست و باغبانی دچار حالت تهوع و سرگیجه می شوند که پرسنل توانایی انجام وظایف خود را ندارند.

وی اظهار داشت: این مانور با حضور ارگان های برون سازمانی اعم ازمدیریت بحران، آتش نشانی شهری، نیروی انتظامی و بسیج ، یگان امداد، پلیس پیشگیری ، هلال احمر، اورژانس شهری، بهداشت و درمان به همراه کلیه همکاران بهره بردار، حراست و بسیج در مرکز انتقال نفت ابهر برگزار شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه تصریح کرد: نحوه هماهنگی و برقراری ارتباط با ارگان های برون سازمانی، مدت زمان پیش بینی شده جهت حضور ارگان های برون سازمانی در مرکز انتقال نفت ابهر، نظم و هماهنگی افراد به همراه ایفای نقش های تعیین شده برای بهره برداران در شرایط بحرانی از نقاط مثبت مانور برگزار شده بود.

همتی خاطرنشان ساخت: پس از اجرای این مانور جلسه ای به منظور بررسی وارزیابی مراحل اجرای مانور و تعیین نقاط قابل بهبود و ذکر نقاط قوت با حضور کلیه ارگان های امدادی و انتظامی حاضر در مانور تشکیل شد.

ارسال نظرات