مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج):
قبله مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد، وحدت بخش قشرهای گوناگون مسلمان است، وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی است.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۱۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه بدون تردید پیروزی انقلاب اسلامیمان را مدیون وحدت مسلمان ایران هستیم گفت: در به ثمر رسیدن خون شهدان نهضت را در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ولایت فقیه و رهبری امام بزرگوارمان می دانیم که ما را در سایه اسلام و بر پایه ایمان جمع کرد و هدایت نمود .

حجت الاسلام نجفی افزود: در هفته وحدت میثاق ها تحکیم می شود و پیمانها استوار می گردد و خونها در هم می جوشد و دستها و بازوها در هم می گیرد و چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند.

وی اظهار داشت: ملت اسلامی در هفته وحدت یکپارچه و منظم است و شیعه و سنی به یاد سالروز میلاد گرامی اسلامی باهم در کنار یکدیگر در یک راه به سوی هدف سرود و وحدت می خوانند.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: قبله مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد، وحدت بخش قشرهای گوناگون مسلمان است، وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی است .

ارسال نظرات