نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از استاندار و مسئولان شهرستان نمین خواست تا مسئله آب شرب عنبران که مهمترین و حیاتی ترین مسئله آن شهر محسوب می شود را در اولویت قرار داده و نسبت به تکمیل و بهره برداری سد عنبران اقدام شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۴۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، آیت الله دکتر سید حسن عاملی در جشن هفته وحدت در مسجد جامع شهر اهل تسنن عنبران شهرستان نمین اظهار کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا از طریق اختلاف افکنی های سیاسی، مذهبی و قومیتی به اهداف شوم خود دست یابد.

وی گفت: تنها راه زمینگیر کردن ایران اختلاف افکنی در جامعه بوده و مردم باید نسبت به این توطئه دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: مردم باید آگاه و هوشیار باشند و بدانند که صدایی که بلند می شود از کدام حلقوم ها برخواسته و چه اهدافی در پشت پرده دارند.

وی افزود: بر اساس آیات صریح قرآن کریم هر شخصی، در هر کسوتی که باشد اگر در صدد اختلاف افکنی در بین مسلمانان باشد، مشرک است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه برداشت های خاص دینی و متفاوت از قرآن کریم موجب بروز اختلاف در بین مسلمانان و مذاهب شده است، گفت: قرائت های متفاوت از قرآن موجب فروپاشی و ذلت دین اسلام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مردم و مسئولان شهرستان نمین و عنبران برای برگزاری باشکوه همه ساله جشن وحدت اظهار کرد: مهمترین و حیاتی ترین مسئله عنبران، آب شرب آنجاست و باید با وحدت و همدلی نسبت به محقق شدن این امر اقدام شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: اختلافات موجود در سطح شهر با گفتگو و منطق مرتفع شده و در راستای محقق شدن مصالح کلان شهر گام برداشته شود.

وی گفت: آب، نان و فضای سالم تربیتی از مسائل حیاتی هر جامعه بوده و در اسرع وقت باید سد عنبران تکمیل و به بهره برداری برسد تا مشکل آب شرب مردم عنبران رفع شود.

ارسال نظرات