فرماندار نیر گفت: 9 حلقه چاه در شهرستان نیر که اضافه برداشت داشتند طبق دستور مقامات قضایی پلمپ خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۵۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، شورای حفاظت از منابع آب شهرستان نیر با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه احمدی فرماندار نیر به وضعیت چاههای اضافه برداشت شهرستان هم اشاره کرد و گفت: 83 حلقه چاه در شهرستان نیر اضافه برداشت داشتند که از این تعداد 30حلقه چاه تعیین تکلیف شده و 9 حلقه چاه هم طبق دستور مقامات قضایی پلمپ خواهند شد و 3 حلقه چاه هم تشکیل پرونده شده و تحویل مقامات قضایی داده خواهدشد.

احمدی در ادامه به نامه وزیر درخصوص ممنوعیت بهره برداری از منابع آب زیرزمینی دشت اردبیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه اراضی شهرستان نیر هم جزو دشت اردبیل محسوب می شود که باید در خصوص برداشتن این ممنوعیت اقدامات لازم را بعمل آوریم چون اگر این اتفاق صورت گیرد از لحاظ منابع آبی اراضی شهرستان با مشکل اساسی برخورد خواهند کرد.

فرماندار نیر افزود: یکی از بهترین همکاری‌ها در جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز گزارشات مردمی بوده که امیدواریم مردم در این زمینه با نیروهای انتظامی و دستگاه قضا همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: باید در زمینه آموزش و اطلاع رسانی از عواقب مصرف بی رویه تلاش بیشتری شود و کشاورزان را با عواقب این گونه مصرف آگاه کنیم.

احمدی تصریح کرد: دستگاه قضایی هم همیشه حامی ما در این مساله بوده و علاوه بر آن نیروی انتظامی با تمام توان پای کار است.


ارسال نظرات