مسئول بسیج مداحان شهرکرد:

هیئآت مذهبی سنگرهای نفوذناپذیر جنگ نرم هستند

مسئول بسیج مداحان شهرستان شهرکرد در اجلاس سالانه مجمع این قشر گفت: هیئآت مذهبی سنگرهای نفوذناپذیر جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۸۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید محمد جزائری، مسئول بسیج مداحان شهرکرد گفت: مدت­هاست نقطه هدف سیاست‌های شوم دشمنان پلید اسلام و انقلاب، هیئت‌های مذهبی هستند؛ زیرا هیئت‌های مذهبی بزرگترین جبهه مذهبی در کشور به شمار می‌روند که با ادبیات دینی و ولایی و با پیروی از فرهنگ عاشورایی به صورت فراگیر، در هر شهر و روستا و در میان همه اقشار، به‌طور رایگان و مردمی در طول سال و در قالب تشکل های دینی مردم نهاد به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: بیشترین و اصلی ترین مخاطب هیئت‌ها جوانان و نوجوانان هستند که برخوردار از شور و عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) هستند، اما متأسفانه شاهدیم که در سال‌های اخیر این فضای آکنده از شور و محبت، گاه با آسیب‌ها و تهدیداتی مواجه شده‌ است که برخی اوقات موجب بروز نگرانی‌هایی نیز شده است.

مسئول بسیج مداحان شهرکرد در این نشست، گزارشی را از روند برنامه های بسیج مداحان در شهرستان شهرکرد ارائه داد و گفت: بسیج مداحان در شهرکرد دارای بیش از 700 عضو است.

جزائری در پایان گفت: از مسئولان انتظار می رود با فرهنگ‌سازی و برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای هیئآت مذهبی و مداحان از ورود هرگونه آسیب که بعضاً تأثیرات ناخوشایند و جبران‌ناپذیری خواهند داشت جلوگیری کنند.

 

ارسال نظرات