خبرهای داغ:
به همت حوزه كوثر؛

نشست هيئت منتظران موعود در سرخه برگزار شد

نشست هيئت منتظران موعود در سرخه به همت حوزه كوثر اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۱۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه، اسماعیل ادهم راوی دفاع مقدس و از فعالان فرهنگی شهرستان سرخه در نشست هيئت منتظران موعود پایگاه آسیه(س)سرخه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، بيان داشت: یک فرد انقلابی دارای 5 شاخصه مهم دارد که شامل؛ تلاش فراوان برای رسیدن به آرمان ها را دارد؛ دیگر اینکه به مبادی ارزشمند انقلاب پایبند است و یک فرد انقلابی باید نسبت به آرای دشمن حساسیت داشته باشد.

وی افزود: از دیگر شاخصه های انقلابی گری تقوای دینی، انقلابی و سیاسی است. یک فرد انقلابی باید هدف گیری مستمر داشته باشد و اگر دجلمعه ای تفکر بسیجی وجود داشته باشد آن جامعه آسیب نخواهد دید.

اسماعیل ادهم با اشاره به مهمترین شاخصه های تفکر بسیجی اذعان داشت: تفکر بسیجی  بحث ایمان خالص و محض است، بسیجی باید قطعاً پیوندش با ولایت نباید قطع گردد، و باید در همه ابعاد عدالت خواه باشد.بسیجی قطعاً با رفاه طلبی، تجمل پرستی، اسراف مخالف است و در دام دنیا پرستی نمی افتد.

ایبشان از شاخصه های دیگر بسیجی بودن را زهد و تقوا دانست و گفت: شجاعت و دلاوری،که دردوران جنگ شاهد آن بودیم و داشتن قدرت تفکر و خلاقیت است،و بسیجی شهادت طلب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها