خبرهای داغ:
ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی شاهد استان قزوین در فصل زمستان تا 5 دی ماه سال جاری آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۲۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی فصل زمستان کانون فرهنگی شاهد استان قزوین در رشته‌‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و فنی و مهارتی از بیستم آذر ماه سال جاری به مدت 15 روز آغاز ‌شد.
روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ، احکام، تفسیر، صوت و لحن، خیاطی، چرم‌دوزی، سرمه‌دوزی، خوشنویسی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی، بدنسازی، آمادگی جسمانی، شنا، فوتسال، والیبال، زبان در سطوح مختلف، اینترنت، فتوشاپ، دانستنی‌های پیش از ازدواج و آسیب‌های نوپدید از جمله رشته‌های آموزشی این کانون است.
خواهران و برادران علاقمند می‌توانند در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های مختلف آموزشی این کانون ثبت‌نام کنند.
این ثبت‌نام تا پنجم دی ماه سال جاری، ویژه‌ی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و عموم مردم ادامه دارد و جامعه ایثارگران در اولویت نخست ثبت‌نام در کلاس‌های کانون هستند.  
علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی فصل زمستان، می‌توانند به کانون فرهنگی شاهد استان قزوین واقع در چهار راه عمران، جنب شهرداری منطقه 2، کوچه مسکن یکم غربی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33344010 تماس حاصل نمایند

ارسال نظرات
پر بیننده ها