مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم ایجاد تفرقه بین مسلمانان است چرا که دشمن ضربه سنگینی از اتحاد مسلمین خورده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
داود عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم سلام الله علیه و امام صادق علیه السلام گفت: هفته ی وحدت یعنی اینکه همه ی مسلمانان جهان نگاه خود را به اشتراکات دینی و مذهبی بیاندازند نه اختلافات در آن.
 
مسئول دفتر نماندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز گفت: با نگاه به سیره ائمه اطهار و امیر المونین علی علیه السلام شاهد هستیم که آن بزرگواران به حاکمان زمان خود به خاطر حفظ وحدت مشورت می دادند یا در شرایطی قبول صلح می کردند.
 
وی یکی از مهمترین راهکار های رسول اکرم(ص) در جذب جوانان و مردم را داشتن اخلاق خوب آن حضرت دانست و گفت: دشمنان اسلام با ایجاد داعش در صدد از بین بردن چهره ی زیبای اخلاقی اسلام و پیامبر می باشند تا با ایجاد چهره ای بد از اسلام پروژه ی اسلام هراسی خود را پیش ببرند.
 
وی افزود: داعش چهره ای از اسلام را نشان می دهد که با واقعیت اسلام سازگاری ندارد، پیامبر اکرم صلی الله علیه نسبت به مسلمانان رحماء بینهم و اشداء علی الکفار بودند.
 
عبدالهی ابراز داشت: دشمنان اسلام با معرفی داعش در صدد هستند از اسلام چهره ای زشت و خشن را به سراسر جهان معرفی کنند تا در نتیجه گرایش مردم به اسلام کم شود و نگرش آنها را به اسلام عوض کنند.
 
وی گفت: هدف دشمن خصوصا آمریکا و انگلیس، اسلام است نه یک مذهب خاص، آنها به این نتیجه رسیده اند که برای از بین بردن اسلام باید نفوذی صورت گیرد تا آنها را به جان هم بیاندازند.
 
حجت السلام عبدالهی یادآور شد: امروز همه ی مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید بدانند که هدف دشمن از تفرقه به نفع هیچ یک از مذاهب مسلمان نیست بلکه هدف آمریکا دشمنی با اسلام است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز مسلمانان باید در برابر نقشه های دشمنان بیدار باشند و با ایجاد اتحاد و همدلی نقشه های آنان را برای ایجاد تفرقه و نزاع خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها