تقدیر از پاکسان به عنوان صادرکننده برگزیده استان تهران

از شرکت پاکسان به عنوان صادرکننده برگزیده استان تهران تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۰۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، در هشتمین دوره تجلیل از صادرکنندگان استان تهران که باحضور مدیران ارشد وزارت صنعت وسازمان صنعت معدن وتجارت استان تهران وشمارکثیری از صنایع و واحدهای تولیدکننده استان برگزار شد، از شرکت پاکسان به عنوان صادرکننده برگزیده استان تهران تجليل شد ومهندس حیدری مديرعامل شرکت پاکسان به عنوان صادرکننده برتر لوح سپاس و تنديس صادرکننده هشتمین دوره معرفی صادرکننده برتر استان تهران را دريافت کرد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران براساس عملکرد سال 1394 و شاخص های تعریف شده، ۳۰واحد از شرکت های موفق استان تهران در زمینه صادرات را به عنوان صادرکنندگان برتر استان معرفی کرد. که در اين بين شرکت پاکسان به عنوان صادرکننده برتر استان تهران در گروه توليدکنندگان محصولات شوينده و بهداشتي معرفي شد.

ارتقای سطح کیفی، خدمات قابل ارائه به مشتریان، استفاده از دانش، مهارت و تخصص کارشناسان، اهتمام در حفظ حقوق و منافع ذینفعان، ارتقای توان صادراتی بنگاه های صنعتی و معدنی، اجرای اثربخش قوانین و الزامات قانونی و به کارگیری شیوه های نوین در ارائه خدمات به مصرف کنندگان در کشورهای هدف و....، معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه بوده است و پاکسان به عنوان یکی ازبرترين صادرکننده گان محصولات شوينده و بهداشتي اين موفقيت را از آن خود نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این مراسم تصریح کرد: هدف ما توسعه صادرات، برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی صنایع و تمرکز بر سرمایه گذاری های دانش محور است.

به گزارش پاکسان نيوز، در این مراسم که بیست و سوم آذرماه سال جاري در هتل اسپیناس تهران برگزار شد و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی در عرصه تولید و صادرات استان تهران حضور داشتند؛ صادرکنندگان در قالب گروه کالایی مختلف ومتنوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند واز میان شرکت کنندگان،۳۰شرکت به عنوان واحد صادرکننده نمونه، شایسته دریافت تندیس صادرکننده نمونه استان تهران شناخته شدند.

شرکت پاکسان تاکنون در چند دوره پیاپی به لحاظ تحقق برنامه های توسعه محور بخش صادرات خود وارائه محصولات متنوع دربالاترین کیفیت به ۱۸کشور جهان به ویژه حضور حداکثری در کشورهای همسایه ایران وآسیای میانه موفق به کسب مقام صادرکننده نمونه استان تهران شده است.
 
منبع: پاکسان نيوز
ارسال نظرات