خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: : ایجاد وحدت و انسجام از برنامه های اصلی مبعوث شدن پیامبر بوده لذا پیامبر آمدند و آن جمعیت پراکنده را با یکدیگر منسجم کردند.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۳۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر  حجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و انسجام یکی از مهم‌ترین اصولی است که در قرآن نیز بسیار بدان تاکید شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد وحدت و انسجام از برنامه های اصلی مبعوث شدن پیامبر بوده لذا پیامبر آمدند و آن جمعیت پراکنده را با یکدیگر منسجم کردند.

این مسئول ضمن اشاره به آیات قرآن در خصوص اهمیت وحدت تصریح کرد: در آیات متعدد قرآن خداوند خود را همراه جماعت و کمک کننده افراد متحد دانسته و کسانی‌را که با کارهای خود سبب تفرقه افکنی شده اند را نکوهش کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامرعجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین تبیین کرد: رسیدن به اهداف و خواسته ها بدون وحدت ممکن نیست و اسلام و مسلمانان برای رسیدن به اهداف خود و موفقیت حکومت اسلامی باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

حجت الاسلام معبودی مطرح کرد: اگر وحدت باشد همه اقشار و قواها می‌توانند به کار خود برسند؛ به تعبیر دیگر در سایه وحدت امنیت شغلی در جامعه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در سایه وحدت است که استعدادها به درستی شکوفا می‌شوند و در فضای غبارآلود استعدادها تنها به دنبال کورشدن می‌روند.

این مسئول تشریح کرد: متاسفانه امروز دشمنان اسلام می‌خواهند مهم‌ترین نقطه قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند و بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین توضیح داد: امروز دشمنان با ایجاد نزاع میان شیعه و سنی سعی در برهم زدن وحدت در میان مسلمانان هستند.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: دشمنان در تلاش اند تا با تفرقه افکنی سرمایه های جهان اسلام را نابود کرده و به اهداف و مقاصد شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اصلی ترین نقش را در ایجاد وحدت در جامعه اسلامی برعهده دارند و رگر وحدت در بین مسلمانان نباشد جاهان اسلام به دست استکبار جهانی خواهد افتاد و نابود می‌شود.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: امروز همه مسلمانان و به ویژه اندیشمندان و علما وظیفه‌ دارند که برای ایجاد وحدت قرآنی در جامعه تلاش کنند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها