مسلمانان باید بدانند عوامل شیطان دوست ندارند، امت اسلام یکپارچه و وحدت‌کلمه داشته باشند لذا باید برای از بین‌بردن توطئه‌های دشمنان اسلام، طرفین اتحاد داشته باشند زیرا مسیر، سیره و سنت پیامبر اسلام (ص)‌ روشن است.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۳۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علاوه بر داشتن یک پیامبر، یک کتاب، یک قبله اقامه پنج وقت نماز به درگاه حضرت حق تعالی از دیگر اشتراکات اهل‌شیعه و تسنن بوده که اگر واقعا برادران و خواهران شیعی و تسنن به موازین مکتب اسلام پایبند باشند، قطعاً احساس نزدیکی و برادری بیشتری خواهند کرد.

آیت‌الله علی معلمی ‌اظهار داشت: برای رسیدن به سعادت واقعی باید همه ما پیرو واقعی پیامبر اسلام(ص) واهل‌بیت (ع) باشیم؛ براساس منابع علمای بزرگ اهل‌سنت 12 ربیع‌الاول و در منابع معتبر شیعی 17 ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) نقل شده که این هفته به‌عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به این نکات، امت مسلمان را در سایه علم اسلام منسجم نگاه می‌دارد و کنار گذاشتن سلیقه‌های شخصی مبارزه با نفس و احترام به اعتقادات یکدیگر نیز نوعی مجاهدت است.

معلمی با بیان اینکه وحدت کلمه برای اهل‌تسنن و شیعه مهیا، گسترده و نمایان است، گفت: مسلمانان باید بدانند عوامل شیطان و شیطان‌پیشه دوست ندارند، امت اسلام یکپارچه باشند و وحدت‌کلمه داشته باشند که باید برای از بین‌بردن توطئه‌های دشمنان اسلام، طرفین اتحاد داشته باشند چراکه مسیر، سیره و سنت پیامبر اسلام (ص)‌ روشن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها