خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

راهبرد وحدت بخش بهترین راه مقابله با جریانات تکفیری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: ما معتقدیم پیروی از راهبرد وحدت بخش جمهوری اسلامی تنها و بهترین راه مقابله با جریانات تکفیری در فضای کنونی جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۷۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مومن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: نگاه راهبردی به مسائل جاری در صحنه بین المللی، لزوم توسعه، تعمیق و اهتمام وحدت بین مسلمانان را به هر فردی گوشزد می کند.

وی عنوان کرد: به اعتراف قاطبه اندیشمندان غربی، پس از فروپاشی بلوک شرق و نظام کمونیسم ، اکنون اسلام تنها ایدئولوژی قابل اعتماد در برابر لیبرال سرمایه داری غرب است.

مومن زاده افزود: دشمنان اسلام در راه نابودی مسلمانان تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نیستند و تمام همت خود را در نابودی زیرساختی کشورهای اسلامی ، نابودی نیروی انسانی جهان اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمین بکار گرفته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: دین اسلام اصولا دینی اجتماع محور است و بسیاری از عبادات در آن نیز به صورت جمعی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه وحدت همواره یکی از مهمترین ارزش های مورد تاکید اسلام به حساب آمده است خاطرنشان کرد: سیاست راهبردی و اصولی جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس ، ایجاد امت واحده اسلامی با همکاری تمام کشورهای مسلمان بوده است.

مومن زاده اضافه کرد: حمات از آرمان فلسطین به عنوان سیاستی ثابت و خدشه ناپذیر و ایجاد مجمع تقریب مذاهب اسلامی تنها بخشی از فعالیت های وحدت بخش جمهوری اسلامی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: ما معتقدیم پیروی از راهبرد وحدت بخش جمهوری اسلامی تنها و بهترین راه مقابله با جریانات تکفیری در فضای کنونی جهان اسلام است.

وی ابراز داشت: تکیه بر مشترکات و پرهیز از بزرگنمایی اختلافات، طرد و بایکوت گروه های وحدت شکن از مهمترین الزامات اولیه شکل گیری وحدت اسلامی به حساب می آید.

مومن زاده گفت: خنثی شدن فتنه های گروه های تکفیری ، شکست طرح استکبار جهانی برای سرکوب بیداری اسلامی، مقابله هدفمند و موثر با موج اسلام هراسی در غرب ، کمک به احقاق حقوق ملت فلسطین و مقابله با نسل کشی هدفمند مسلمانان در کشورهای اسلامی تنها بخشی از آثار وحدت در شرایط کنونی جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت رسانه ها در دنیای کنونی فعالیت رسانه ای در زمینه وحدت اسلامی یکی از ضروری ترین نیازهای امروز امت اسلامی به حساب می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار