گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور کارکنان سپاه ناحیه طارم در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۹۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان طارم در این گردهمایی ضمن تبریک هفته وحدت خدمت عموم شیعیان جهان گفت: در طول تاریخ همیشه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته و بعضی کلمات همانند حق و باطل ، ظالم و مظلوم، حزب الله و حزب شیطان با همدیگر تعریف می شوند گفتنی است حزب الله و حزب شیطان دو جریانی هستند که در قرآن کریم از آنها یاد شده است.

حجت الإسلام محمد خوش اندام افزود: بعضی افراد سابقه انقلابی دارند ولی بخاطر دنیاطلبی و مقاصد شخصی و ترس از هیمنه دشمن کار منافقانه انجام می دهند کاری انجام می دهند که ضرر و زیان آن متحمل افراد جامعه می شود .

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شرایط ما شرایط جنگ احزاب است در آن زمان دشمنان با تمام تجهیزات و داشته ها در مقابل پیامبر اسلام ایستاده بودند اکنون هم دشمنان اسلام با تمام قدرت در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صف کشیده اند.

حجت الإسلام خوش اندام با بیان اینکه اصلی ترین تفکر برای کشور نفوذ فکری و سیاسی است افزود: دشمن و نفوذ همیشه بوده و کارخود را با برنامه پیش می برد و از آنها برای این کار حمایت هم می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان طارم به وجود دو دیدگاه متفاوت درکشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: گروهی می گویند انقلاب کردیم و بعد از آن نظام اسلامی تشکیل دادیم بدنبال این جریان قانون اساسی، دولت و حکومت اسلامی شکل گرفت، عده ای دیگر بر این اعتقادند که در ۱۲ فروردین مردم به انقلاب اسلامی رأی مثبت داده و انقلاب کردند و دیگر تمام شد.

وی با اشاره به تبین معیارهای اصلی انقلابی گری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از جمله این معیارها پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی، هدف گیری مستمر آرمانها و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبند به استقلال همه جانبه کشور ، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از او ، داشتن تقوی دینی و سیاسی است.

ارسال نظرات