محمدی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی در خدمت رسانی، عشق، همت و بصیرت بوده که اگر بصیرت نباشد اقدامات به کجراه و بیراهه می‌رود.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های مردمی سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: شش هزار گروه جهادی در قالب دوران سه تا ده روزه در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و در تابستان امسال در 18هزار روستا اردوی جهادی برگزار شد.
مهدی محمدی در همایش اردوهای جهادی بسیج دانشجویی مازندران اظهار داشت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی خدمت فراوانی را به مردم و محرومان می‌دهد که فعالیت این گروه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در کار جهادی باید سرعت را مد نظر قرار دهیم تا فرصت‌ها از بین نرود زمین‌های مساعد دگرگون نشود و بدخواهان کارشکنی نکنند تا مومنان دلسرد نشوند.

محمدی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری  ستون اصلی در خدمت رسانی، عشق، همت و بصیرت بوده که اگر بصیرت نباشد اقدامات به کجراه و بیراهه می‌رود.

وی افزود: اردوهای جهادی موجب خودسازی، تقویت روحیه خودباوری، افزایش اعتماد به نفس، خودباوری و روحیه ایثار می‌شود که دراین مسیر دانشجویان باید درزمینه اخلاقی و آموزه‌های دینی نیز پیشگام باشند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی کشور نیز گفت: امسال 43 هزار دانشجو در سراسر اردوهای جهادی شرکت کردند.

صادق مفرد افزود: دانشجویان باید در زمینه بررسی مسائل روستا بیشتر همت کنند تا در زمینه فقرزدایی گام های موثری برداشته شود.

در پایان مراسم از تلاشگران اردوهای جهادی و خانواده شهید بلباسی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها