خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۹۲۳۲۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان از جمع آوري يك ميليارد و پانصد توماني كمك هاي مردم استان سمنان به جبهه مقاومت در يك سال گذشته خبر داد.

سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با اشاره به مشكلات فراوان و گذران زندگي در شرايط سخت مردم حلب سوريه كه در دستان تكفيري ها و سلفي هاي گرفتار آمده‌اند، گفت: اطلاع رساني ها به عموم مردم توسط ستاد جمع آوري كمك به جبهه مقاومت انجام شده است و خوشبختانه مسئولان و مردم استان استقبال خوبي در اين خصوص داشته اند و كمك هاي قابل توجهي جمع آوري شده است.

وي افزود: ظرف 10 روز گذشته هزاران بسته مواد غذايي،‌ نان قندي،‌شيرمال، لباس گرم، پتو،‌50 هزار قوطي تن ماهي توسط مردم آن هم به صورت داوطلبانه جمع آوري شده است و اين كمك ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سازمان ها و ادارات مختلف از جمله جهاد سازندگي و آموزش و پرورش و جهاد كشاورزي در استان سمنان به ميل و بر اساس خواسته خود به صورت ماهانه مبلغي از فيش حقوقي شان را اختصاص به كمك به جبهه مقاومت داده اند و اينها همه به معناي زنده نگه داشتن راه شهدا و تداوم حمايت ها و پشتيباني هاي مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس از رزمندگان است كه امروز بدين شكل و در جبهه اي ديگر از مدافعان حرم اهل بيت عصمت و طهارت بروز و ظهور يافته است.

سردار شاهچراغي با اشاره به حضور و استقبال اقشار مختلف مردم اظهار داشت: همه سازو كارها فراهم است و مسئولان نيز در اين كار خداپسندانه مشاركت دارند تا انتقال و ارسال اقلام جمع آوري شده هر چه زودتر به دست مردم نيازمند سوريه و كساني كه در جبهه حق عليه باطل با دشمنان سلفي و تكفيري مبارزه مي كنند؛ برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها