فرمانده سپاه میانه:

بسیج رقیبی برای مساجد نیست

فرمانده سپاه میانه در همایش فرماندهان و هیات امنای مساجد این شهرستان با بیان اینکه بسیج رقیبی برای مسجد نیست بلکه در راستای جذب جوانان به مساجد حرکت می کند، بر لزوم حفظ وحدت بین مسئولین مساجد و مسئولین بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۵۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی افزود: باید با همفکری و همیاری، با ناهنجاری های اجتماعی و اعتقادی شهرمان مبارزه کنیم و مشکلات روحی، رفتاری و اعتقادی جوانانمان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه غفلت ما موجب خواهد شد تا مبانی اعتقادی تکفیری و وهابیت جایگزین فرهنگ ناب اسلام در اذهان دانش آموزان و جوانان ما شود، افزود: ما به عنوان خادمان و نوکران این ملت وظیفه داریم در آگاه سازی جوانان بکوشیم و راه های انحرافی را به روی آنان ببندیم.

غیابی با اشاره به تلاش ها و دستاوردهای رزمندگان اسلام و مدافعان حرم، خواستار همکاری و مشارکت عمومی در حمایت مالی از آنان و مردم سوریه شده و از کمک های مردمی در جمع آوری و ارسال پتو و مایحتاج ضروری برای مردم سوریه قدردانی کرد.

 

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همایشی با حضور بیش از 200 نفر از روحانیون، هیئت امنا، مداحان و فرماندهان رده های بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها