خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دزفول:

دشمن به دنبال فلج کردن اندلسی جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول، فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول در آیین افتتاح اولین سینمای تخصصی کودک و نوجوان کشور پس از مراکز استانها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره۲ این شهرستان گفت:به فرموده ی رهبر انقلاب دشمن در صدد اندلسی کردن جامعه ی ما از طریق رواج فساد است.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۸۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد افزود: اندلس یا همان اسپانیای قدیم منطقه ای در جنوب اروپا بود که ۸۰۰سال مسلمانان در آن حکومت کردند که اگر کسی این موضوع را امروزه بیان کند، شنوندگان آن را باور نمی کنند.

وی ادامه داد: مسیحیان پس از آنکه نتوانستند در جنگ، بر مسلمانان پیروز شوند، سه حربه را برای شکست آنان در پیش گرفتند:

حربه ی اول رونق اقتصادی بود که باغاتی ایجاد کردند و در فضای باغ، دختران نیمه برهنه ی مسیحی را قرار دادند و معامله های اقتصادی با شرکای اقتصادی در آن مکانها صورت می گرفت که به تدریج با این حربه، جوانان مسلمان به فساد و انحراف کشیده شدند. البته این موضوع را هم باید بگویم اگر امروز ما در برابر تهاجم فرهنگی غرب توسط به وجود آوردن پوشش نامناسب دختران مسلمان کشور خودمان صدمه ببینیم از آنها بدبخت تر و زیان کارتریم.

حربه ی دوم و سوم، آموزش و تحصیل رایگان فرزندان مسلمانان بود که در این قالب، به تبلیغ مسیحیت نیز می پرداختند، در نتیجه بر خلاف اینکه مثل نسلامروز جامعه ی ما که افتخارشان حرکت در مسیر امام حسین(ع) و ارزشهای اسلامی است، آنها توانستند با ابزار تحصیل، نسلی از جامعه ی اسلامی را با فرهنگ و باورهای مسیحیت پرورش دهند که به جای مبارزه با آنها، دنبال فسادباشند و می دانیم در باورهای مسیحیت است که اگر کسی به تو سیلی زد، طرف دیگر صورتت را مقابل او قرار بده تا سیلی دوم را به تو بزند.

نتیجه این کارها این بود که مسیحیان براحتی بر مسلمانان حمله برده و پیروز شدند و مسلمانان را بر دوراهی خروج از اندلس یا پذیرش آیینشان قرار دادند. این، نتیجه ی دور شدن آینده سازان یک جامعه از ارزشها و مشغول شدن در منجلاب فساد و خوشگذرانی است.

وی تاکید کرد: از تربین نونهالان جامعه نباید غفلت شود، در آمریکا که دارای مراکز اصلی اینترنت می باشد، قوانینی وضع شده که از دسترسی نوجوانان زیر ۱۶سال به اینترنت جلوگیری شود و در صورت دسترسی، به علت بی کفایتی خانواده، فرزند را به پرورشگاه منتقل کنند.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول بیان داشت: علت امر فوق این است که بر اساس آمارها دریافته اند که ۶۰درصد دختران و ۹۰درصد پسران به صحنه های غیراخلاقی دسترسی دارند و این افراد در معرض آلودگی جدی و حتمی هستند.

محتشمی راد تصریح کرد: باید تلاش کنیم که فرزندانمان در محیطی سالم و بانشاط زندگی کنند و با پر کردن اوقات فراغتشان مانع از این شویم که در جامعه، آلوده شوند که یکی از راههای خوب پرکردن اوقات فراغت، همین سینما کودک و نوجوان است.

وی در آخر خاطرنشان نمود: همت ما باید بر این باشد که با اقتدار و عزت و سربلندی زندگی کنیم و مسئولیت خود را با تمام ظرفیت برای تربیت سربازان امام زمان(عج) به انجام رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها