فرمانده سپاه امامت تبریز:

وحدت مهمترین نیاز امروز جهان اسلام است

فرمانده سپاه امامت تبریز در جشن میلاد پیامبر(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، گفت: مهمترین نیاز امروز جهان اسلام، وجود وحدت و اتفاق نظر در مقابل دنیای استکبار و کفر است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۱۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری خاطرنشان کرد: اگر این اتحاد در بین مسلمانان سرتا سر جهان رخ بدهد برای همیشه جنگ و هرج و مرج و گرفتاری های نشات گرفته از دامن شیاطین زمان و مستکبرین، از دنیای اسلام دور خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر امروز مشکلات و گرفتاری ها را در کشورهای همسایه می بینیم، تنها به علت ایجاد تفرقه و اختلافاتی است که دشمن در بین مسلمانان و سران طوایف و قبیله ها راه انداخته است.

صفدری با اشاره به وضع کشورهای همسایه، افزود: اگر به تحولات منطقه ای خوب بنگریم با وجود انقلاب علیه حاکمان مستبد موفق نمی شوند چراکه حول یک محور اتحاد ندارند و هر بخشی از کشورشان تابع دستور یک گروه یا شخص هستند.

وی ادامه داد: اگر مسلمانان بخواهند بر استکبار پیروز شوند باید حول یک محور که همان قرآن و اهل بیت است، متحد شوند تا جهان اسلام از همه تفرقه ها در امان بماند.

صفدری تاکید کرد: بدون شک اگر مسلمانان جهان اسلام، قرآن و پیام‌های رهایی‌بخش آن را سر لوحه امور سیاسی و اجتماعی خود قرار دهند، هیچ استکباری را یارای مقابله با آن ها نخواهد بود. وی بیان داشت: اگر امروز مسلمانان در سوریه، یمن، لیبی و عراق قربانی می‌دهند، بر اثر بی‌مسئولیتی و بی‌انسجامی ماست که قدرت‌های استکباری را جسور ساخته ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار