خبرهای داغ:
امام جمعه علی آبادکتول گفت: متأسفانه برخی دچار اشتباه می شوند و شیطان را دشمن نمی پندارند و فکر می کنند لبخند شیطان لبخند دوستی است در حالیکه لبخند تزویر و فریب است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۲۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی، پیش از ظهر امروز در کنگره استانی اسوه های ایثار و صبر که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در مصلی نمازجمعه شهرستان علی آبادکتول برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ، بعد از پایان هر جنگ و نبردی، احساس خسارت، ناامیدی و سرخوردگی در خانواده های کشته شدگان و آسیب دیدگان بوجود می آید اما تنها در انقلاب اسلامی بوده که این مسئله خلاف این رویه است.

وی افزود: خانواده های شهدا، ایثاگران، جانبازان به جای احساس خسارت، احساس غنیمت، به جای ناامیدی، احساس امید، به جای احساس سرخوردگی، احساس بشارت دارند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: این فقط به خاطر اینست که شهدای گرانقدر و خانواده ها آنان، احساس می کنند که در این جریان با خدا معامله کردند که انصافا هم همینگونه است.

وی بیان کرد: باید بدانیم که امروز استکبار جهانی دشمن ماست، چون شیطان است و خداوند هم فرموده است که شیطان دشمن مومنان است. متأسفانه برخی دچار اشتباه می شوند و شیطان را دشمن نمی پندارند و  فکر می کنند لبخند شیطان لبخند دوستی است در حالیکه لبخند تزویر و فریب است.

امام جمعه علی آبادکتول گفت: شیطان می خواهد ما را از شهدا و از فرهنگ شهید و شهادت جدا کند. هم اکنون از حمله و تهاجم نظامی در حد بالایی احساس ناامیدی دارد اما در جبهه فرهنگی احساس قوی دارد که به پیروزی برسد و با همه امکانات به میدان آمده و تا حدودی موفق شده است. 

وی تأکید کرد: با توجه به فرهنگ قرآنی اسلامی، اهل بیت(علیهم السلام) و فرهنگ  شهادت و ایثار و با داشتن یک قابلیت بزرگی به نام ولایت فقیه، کربلا و نهضت حسینی و خانواده های شهدا که پشتوانه عظیمی برای فرهنگ صحیح جامعه وانقلاب اسلامی هستند، احساس ناامیدی نخواهیم کرد و می دانیم اگر خوب عمل کنیم و قابلیت ها را درست به کار بگیریم قطعا دشمن در این میدان شکست خواهد خورد و عقب نشینی می کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها