مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

شمار شهدای روحانی در دفاع مقدس گواهی بر اعتقاد راسخ به راه انقلاب است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شمار شهدای روحانی در جنگ تحمیلی 11 برابر دیگر اقشار جامعه است و این نشانه روشنی از اعتقاد روحانیت به راه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۲۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در حاشیه نشستی با اعضای دبیرخانه کنگره شهدای روحانی اظهار کرد: روحانیت همان گونه که درباره جهاد و شهادت سخن گفته است، عمل کرده و تاریخ بخصوص تاریخ دفاع مقدس گواهی بر این مسئله است چرا که شمار شهدای روحانی در مقایسه با کل جمعیت روحانیون کشورمان در زمان جنگ بسیار بالاست و به طور تقریبی روحانیون 11 برابر بیش از دیگر اقشار جامعه در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور خون خود را فدا کردند.

وی افزود: در استان هرمزگان و بر اساس اسناد موجود، همه روحانیون استان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و تقدیم بیش از 32 شهید از 75 روحانی در استان در آن زمان گواهی بر این امر است که روحانیت در صف اول دفاع از انقلاب ایستاده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه روحانیت موتور محرکه جبهه‌ها بوده است، عنوان کرد: در شرایط حاضر نیز انتظار می‌رود که روحانیون با اقتدار از انقلاب اسلامی و ارزش‌های کشور دفاع کرده و در صف مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان باشند.

رستگار ادامه داد: همان رسالتی که در دوران دفاع مقدس بر دوش روحانیون قرار داشت، اکنون نیز در جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی پابرجاست و باید به جوانان جامعه‌مان بصیرت و آگاهی داده و آنان را از گرفتار شدن در دامان دشمنان صیانت کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به انتظار شهدا بخصوص شهدای روحانی از روحانیون در شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: شهدا ما را نظاره می‌کنند و از ما انتظار دارند تا در راه دفاع از اسلام واقعی و دفاع از ولایت و اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برداریم و همواره در این راه در خط ولایت باقی بمانیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: فصل مشترک تمامی وصایای شهدا به ما، حرکت بر مدار رهبری و ولایت فقیه است که اگر از این مسیر جدا شویم بدون شک دچار انحراف خواهیم شد.

رستگار تصریح کرد: دشمنان امروز به دنبال تحریف ارزش‌های انقلابی هستند و از سوی دیگر با ابزارهای مختلف در تلاش برای گرفتن روحیه اعتقادی از ملت ایران به هر روشی متوسل می‌شوند و باید همه توان خودمان را معطوف به معرفی اسلام واقعی و سیره رسول مکرم اسلام کنیم تا وحدت و برادری بیش از گذشته در جامعه اسلامی حکفرما شود.
ارسال نظرات