رئيس سازمان ورزش بسيج پس از جلسه با مسئولان انجمن هاي ورزش هاي هوايي و مهيج، ورزش هاي آبي و تيراندازي بسيج گفت: بسيج به دنبال گسترش زيرساخت هاي فضاي ورزشي و تفريحي سالم در سواحل كشور هستيم.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۶۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار كاظم يزداني در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج با اشاره به برگزاري جلسه مشترك با روساي انجمن تيراندازي، ورزش هاي آبي و ورزش هاي هوايي و مهيج بسيج گفت: اين جلسه با حضور سردار سليماني رئيس انجمن تيراندازي بسيج، سردار بهشتي رئيس ورزش هاي آبي بسيج، سردار آذرنوش رئيس انجمن ورزش هاي هوايي و مهيج بسيج و سردار بيگدلي از معاونان سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

سردار يزداني افزود: در اين جلسه بر توانمندي سازي و ارتقاي مهارت هاي تخصصي بسيجياني كه در رشته هاي تخصصي مانند تيراندازي، شنا، دفاع شخصي و ورزش هاي هوايي تاكيد شد و مقرر شد كه برنامه ريزي لازم در اين رابطه در انجمن هاي مربوطه صورت بگيرد.

رئيس سازمان ورزش بسيج در ادامه با بيان اينكه يكي ديگر از محورهاي جلسه مذكور، فراهم سازي ايجاد فضاي سالم و مناسب براي ورزش خانواده ها در نواحي ساحلي كشور بود، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر در نواحي ساحلي كشور امكانات تفريحي و ورزشي سالم كمتر وجود دارد و در همين راستا در اين جلسه بر افزايش فضاي سالم براي ورزش خانواده ها تاكيد شد و مقرر شد در اين زمينه زيرساخت هاي لازم ايجاد شود.

وي افزود: ايجاد مجموعه هاي ورزشي فرهنگي در سواحل و همچنين استخرهاي روباز 50 در 100 متر كه از آب دريا پر و خالي مي شود ازجمله برنامه هايي است كه بسيج با اجراي آن به دنبال گسترش ورزش هاي هوايي، ساحلي و آبي در سواحل جنوبي و شمالي كشور است.

سردار يزداني خاطر نشان كرد: در اين زمينه مقرر شد تا سردار آذرنوش در انجمن ورزش هاي هوايي و مهيج  در نشست با كارشناسان، طرح اوليه را تا يك ماه آينده آماده كنند تا با عملياتي شدن اين طرح ها در‌ آينده نزديك، فضاهاي سالم ورزشي در سواحل بيشتر شود.

رئيس سازمان ورزش بسيج در پايان با اشاره به برنامه هاي ويژه براي ورزش تهران بزرگ گفت: با توجه به حضور سردار بيگدلي، برنامه هاي ويژه بسيج براي تهران مورد بررسي قرار گرفت.

ارسال نظرات