مسئول اجرایی اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی خبرداد؛
رضا صیدی گفت: مراسم اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی 23 آذرماه سال جاری راس ساعت 15 در محل مصلی بیت المقدس با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۰۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، رضا صیدی مسئول اجرایی اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی  از 14 هزار شهید کارگری در سطح واحدهای صنعتی کشور خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی استان مرکزی 268 شهید کارگری را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.


مسئول اجرایی اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی که مجموعه های صنعتی آن خدماتی شایانی را در دفاع مقدس انجام داده اند بیان کرد: بالاترین سرمایه های یک واحد صنعتی که نیروی انسانی است برای حفظ آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی ندای رهبر کبیر انقلاب را لیک گفته و در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی سازمان بسیج کارگری کشور متولی برگزاری اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی سازمان بسیج کارگری استان است که کار اجرایی آن را حوزه بسیج کارگری سید الشهدا ناحیه اراک به صورت متمرکز انجام می دهد.

صیدی ساخت پل شناور و تانک در دوران دفاع مقدس توسط واحدهای صنعتی استان مرکزی را نمونه ای از اقدامات جهادی در زمان جنگ دانست و ابراز کرد: برگزاری کنگره شهدای کارگری استان مرکزی این زمینه را ایجاد می کند که نسل های جوانان انقلاب با تاریخ جنگ و رشادت های دلیرمردان انقلاب اسلامی ببیشتر آشنا شوند.

وی دیدار اعضا ستاد کنگره شهدای کارگری استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید از خانواده شهدا را از جمله اقدامات و فعالیت های انجام شده تحت نام این کنگره عنوان و خاطر نشان کرد: در روز برگزاری مراسم، نمایشگاهی جهت ارائه عملکرد واحدهای صنعتی در دفاع مقدس و معرفی شهدای کارگری واحدهای صنعتی استان برگزار می شود.

مسئول اجرایی اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی تکلیف امروز را ادامه کار جهادی رزمندگان دفاع مقدس است عنوان کرد و گفت: شعار دفاع مقدس جنگ، جنگ تا پیروزی بود و امروز با شعار جنگ،کار تا پیروزی باید دین خود را به انقلاب و شهیدان ادا کنیم.

صیدی از 23 آذرماه سال جاری به عنوان روز برگزاری اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی نام برد و گفت: مراسم اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی راس ساعت 15 در محل مصلی بیت المقدس با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود

ارسال نظرات