خبرهای داغ:
رئیس کمیته رسانه و ارتباطات اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان گفت: تهیه مستندات از اجلاسیه سبب می‎‎شود تا مردم در طول سال‎های متمادی از آن بهره ببرند و هدف از برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‎های آینده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۰۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، بهرام عبدالحسینی صبح امروز در آیین اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج  اظهار کرد: با توجه به اینکه سابقه حضور در سه اجلاسیه ملی در استانهای مختلف را داشتم، این حجم و تنوع برنامههای اجلاسیه برای نخستین بار است که در سطح کشور برگزار میشود که حاصل تلاش خالصانه سردارصادقی فرمانده سپاه نینوا و همت و همگرایی دستگاههای اجرایی استان گلستان است.

وی با اشاره به اینکه برنامههای اجلاسیه شهدا با منطق، برنامهریزی و مدیریت خوبی انجام شد، تصریح کرد: انصافا فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نگاه فرهنگی عمیق نسبت به برگزاری اجلاسیه 4000 شهید داشتند که قابل تحسین است، کارهایی که در حوزه فرهنگی، کتاب، نشریات، فیلم، سریال، مستند تهیه شده برای سالها در استان ماندگار خواهد شد.

رئیس کمیته رسانه و ارتباطات نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی زمانبر است، گفت: تولید، پخش، فیلم و سریال بسیار زمانبر است اما توانستیم در این موارد طبق برنامه پیش برویم .

عبدالحسینی افزود: در این راستا جشنواره فیلم عشق و ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به صورت زنده از سیمای گلستان پخش شد.

وی تاکید کرد: اجرای این برنامه ها باعث شد تا در ذهن مردم و مخاطبان این ذهنیت ایجاد شود که چه اتفاق مهم فرهنگی در سطح استان رقم خواهد خورد، و امروز شاهدیم که مردم در دورترین نقطه استان و مردم مرکز استان با اطلاعرسانی های خوب و برجسته از این رویداد مهم مطلع شده اند .

رئیس کمیته رسانه و ارتباطات نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان نقش رسانهها را در روشنگری اذهان عمومی مهم قلمداد کرد و گفت: همانطور که شاهد هتیم نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان با حضور خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان کشوری و لشگری در استان گلستان در حال برگزاری می باشد که فرصت خوبی برای مستند کردن موضوعات توسط رسانهها است.

عبدالحسینی با تاکید بر اینکه رسانهها از این رویداد فرهنگی غفلت نکنند، ابراز کرد: تهیه مستندات از اجلاسیه سبب می‎‎شود تا مردم در طول سالهای متمادی از آن بهره ببرند و هدف از برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسلهای آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها