خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل امروز کشور اقتصادی و بیکاری جوانان است، گفت: مجلس در بودجه، نگاه ویژه به استان‌های کمتر توسعه یافته داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۴۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امشب در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در بخش کشاورزی و خسارت یخبندان به باغات مرکبات است و از شما و نمایندگان ملت می‌خواهیم برای جبران خسارت به کشاورزان تلاش کنید.

وی افزود: یکی دیگر از خواسته‌های مهم مردم در این زمان که بودجه در مجلس در حال بررسی است، نگاه ویژه به استان‌های کمتر توسعه یافته است.

وی گفت: استان گلستان جزء 8 استان کمتر توسعه یافته کشور است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز مهم‌ترین مشکل، بحث اقتصادی و بیکاری جوانان است که اگر طرح‌های اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی بگنجد هم مشکلات اساسی‌تر واصولی‌تر رفع می‌شود.

وی افزود: باید دولت، مجلس و قوه قضائیه دست در دست هم دهند و مشکلات را از راه توسعه کشور و استان بردارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: استان گلستان امروز با وجود کثرت مذاهب و  قومیت‌ها می‌تواند به عنوان الگوی جهان اسلام معرفی شود.

وی افزود: ما در جامعه و در درون نظام، مشکل خاصی نداریم و مشکلات را دشمنان قسم خورده ما ایجاد می‌کنند تا ما را متزلزل نشان دهند.

نورمفیدی گفت: این برنامه‌ای است که آن‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه پیاده کرده‌اند و حتی در اوایل انقلاب مشکلات سیاسی و فرهنگی فراوانی را ترتیب دادند تا به همقطاران خود کمک کنند اما اتحاد ما آنها را به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مردم گلستان انتظار دارند مصوبات دولت درباره منطقه آزاد تجاری جدی گرفته شود و اگر مشکل قانونی دارد آن مشکل رفع شود نه اینکه کنار گذاشته شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: ما هم زبان مردم و هم زبان نظام هستیم، هم باید به خواسته‌های مردم گوش و هم مشکلات نظام را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها