مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر با بیان اینکه دشمنان اسلام در اختلاف افکنی بین مسلمانان ناکام ماندند گفت: بصیرت مسلمانان باعث نابودی کفر در جهان می شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۴۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام حسینی نیک مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب ابن مظاهر در مصاحبه با خبرنگاربسیج ضمن تبریک ایام هفته وحدت ، ولادت حضرت پیامبر اسلام(ص) و رئیس مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: در دنیای امروز باید بوسیله بصیرت و وحدت ریشه ظلم را از کره خاکی برکنیم.

وی  وحدت را موضوع اساسی در بین مسلمانان دانست و گفت: ایجاد فرقه های مسلمان نما برای تخریب چهره مسلمانان در جهان است تا انسان ها کمتر به این دین الهی روی بیاوند و همه این کارها زیر سر صهیونیسم و دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب ابن مظاهر با بیان اینکه دشمنان اسلام در اختلاف افکنی بین مسلمانان ناکام ماندند گفت: بصیرت مسلمانان باعث نابودی کفر در جهان می شود.

وی در ادامه هراس دشمنان اسلام را از وحدت بین مسلمانان یعنی شیعه و سنی دانست و یاد آور شد: همین اتحاد و همدلی شیعه و سنی باعث نابودی کامل داعش و تمامی مسلمان نماهای روی زمین می شود.

حجت الاسلام حسینی نیک گفت: در دین اسلام خشونت هیچ معنایی ندارد و کسانی که به اسم اسلام دارند تفرقه ایجاد می کنند و انسان های بی گناه را به طرز بسیار فجیعی می کشند از حیوان کمترند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب ابن مظاهر در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد وحدت بین مسلمانان که آنچه که امروز جوامع اسلامی بیش از هر زمان دیگری بدان نیاز دارد، وحدت در میان مذاهب اسلامی است گفت: در بسیاری از آیین های ملی و مذهبی اهل تشیع و تسنن در کنار هم حضور دارند و این نشان از هوشیاری آنان دارد.

ارسال نظرات