پیام فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد به مناسبت هفته وحدت؛
ترابی گفت: تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همبستگی تحقق می یابد باید جهت تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه ریزی کرد .
کد خبر: ۸۷۹۲۵۶۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع)در پیامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار داشت: دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است فرصت بسیار ارزشمندی است تا شیعیان و اهل تسنن در فضایی آکنده ازصمیمیت و همدلی برای تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقرب مذاهب اسلامی گام های جدید و پر برکتی بردارند.

هر توفیقی در سایه اتحاد و همبستگی احقق می یابد

وی افزود: در شرایط کنونی دشمن و عواملی که منافع خود را با اتحاد و همدلی مسلمانان از دست رفته می بیند،تمام سعی و تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان مسلمانان ،شیعه و سنی به کار بسته و از هیچ اقدامی فروگذار نیستند، تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همبستگی تحقق می یابد  باید جهت تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه ریزی کرد .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) در پایان خاطر نشان کرد: از خداوند منان توفیق امت بزرگ اسلامی و به ویژه مسلمانان گرانقدر ایران عزیز در تقویت همدلی و تحکیم پایه های وحدت را مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها