مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد؛
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد گفت: به ثمررسیدن خون شهیدان را در سایه یكپارچگی ملت ایران بر محور " ولایت فقیه" و رهبری امام بزرگوارمان می دانیم، كه ما را در سایه ی اسلام وبر پایه ی ایمان، جمع كرده و هدایت نمود.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۷۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ولادت پیامبر گرامی اسلام وامام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت اظهار داشت: ما به ثمررسیدن خون شهیدان  را در سایه یكپارچگی ملت ایران بر محور " ولایت فقیه" و رهبری امام بزرگوارمان می دانیم، كه ما را در سایه ی اسلام وبر پایه ی ایمان، جمع كرده و هدایت نمود.

پبروزی انقلاب اسلامی را مدیون

وی افزود:  هفته ی وحدت، كه درآن میثاق ها تحكیم می شود ، پبمان ها استوارتر می گردد ،خون ها در هم می جوشد، دست ها وبازوها درهم قرار می گیرد، چهره ها بر یكدیگر لبخند پبروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت یكپارچه و منسجم است و شیعه و سنی، به یاد سالروز میلاد رسول گرامی اسلام، با هم و در كنار هم، در یك راه و به سوی یك هدف سرود وحدت می خوانند.

فلاح نژادگفت : قبله ی مشترک، رسول مشترك، كتاب واحد و رهبر واحد، وحدت بخش قشرهای این امت است.

 وی تصریح کرد: هفته ی وحدت خنثی كننده ی توطئه های دشمنان، درمسیر تفرقه افكنی است.

فلاح نژاد یادآور شد: در این هفته بازوها را با هم گره زده، توان ها را درجهت واحد و بر ضد دشمن متجاوز به كار می گیریم وپبام رسالت و ندای  امامت رابه گوش متجاوزان به کار می گیریم .

وی دی پایان خاطر نشان کرد: دراین هفته، رسالتمدار بزرگ، حضرت محمد بن عبدالله (ص) دیده به جهان گشود تا نعمت خدا، بربندگان تكمیل شود ، راه از چاه باز شناخته گردد و مردم در سایه نبوتش ، از ضلالت به هدایت ، از ظلمت به نور و از تفرقه به وحدت برسند.

خبرنگار بسیجی: عزتی 

ارسال نظرات